Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
  • Běžná doba studia v bakalářských programech je 3 roky.
  • Studium končí státní bakalářskou zkouškou a obhajobou bakalářské práce.
  • Úspěšní absolventi získají titul „Bakalář“, ve zkratce „Bc.“ před jménem.

Elektronická přihláška

Chcete "vidět" více?

Shlédněte naše videoprezentace pro jednotlivé programy a specializace a nebo navštivte přímo náš Youtube kanál a podívejte se nejen na představení, ale také co říkají studenti, kteří je již studují!

Shlédnout videoprezentace

Informace pro „kombinované“ (dálkové) studium: výuka probíhá vždy v pátky (cca od 13-14h.) a některé soboty.

Studijní specializace Marketingová komunikace

O studijním programu

„Jestliže to neprodává, není to kreativní,“ říkal guru marketingu David Ogilvy. A kreativita je přesně jednou z hlavních dovedností, kterou se při studiu marketingové komunikace naučíte rozvíjet. Marketéři jsou kouzelníci dnešní doby. Stojí za velkými světovými značkami a vy na jejich práci můžete navázat.

Během tříletého studia se naučíte orientovat v reklamě a online marketingu. Získáte přehled o komunikaci v médiích nebo na sociálních sítích a zvládnete vytvořit jednoduché webové stránky. Abyste si mohli znalosti otestovat i v praxi, čeká vás navíc semestrální stáž v agentuře, třeba i zahraniční.

Jaké předměty vás čekají?
● Marketingová komunikace
● Mediální komunikace
● Reklamní grafika
● Ekonomická žurnalistika
● Psychologie

Profese

  • Produktový specialista v e-shopu
  • Manažer v médiích
  • Content manager pro webové stránky
  • Tiskový mluvčí (PR manager) ve společnostech a institucích
  • Správce sociálních médií
  • Account manager v reklamní agentuře
  • Copywriter
  • Online marketingový specialista
  • Manažer komunikace v komerční společnosti nebo veřejné instituci

Dovednosti

  • Tvorba jednoduchých grafických vizuálů
  • Schopnost sestavit rozpočet na komunikaci
  • Znalost a pochopení spotřebitelského chování
  • Tvorba a vyhodnocení kampaní v online prostředí
  • Znalosti marketingové koncepce
  • Znalost klíčových slov pro SEO, content marketing, PPC
  • Znalost sociálních médií
  • Sestavení komunikačního a mediálního plánu
  • Znalost moderních nástrojů pro online marketing
  • Tvorba webových stránek
  • Tvorba textů (copywriting) pro komunikaci na webu a sociálních sítích
  • Specifikace mediálního profilu
  • Pochopení psychologických aspektů reklamy
  • Tvorba textů (copywriting) pro komunikaci v klasických médiích

Studijní plány

Detailní informace
Fakulta Ekonomická fakulta
Studijní program Marketing
Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód specializace S01
Název specializace česky Marketingová komunikace
Název specializace anglicky Marketing Communication
Standardní délka studia 3 roky
Katedra Katedra marketingu a obchodu
Zodpovědná osoba doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Oblasti vzdělávání (zaměření) Ekonomické obory
Klíčová slova Marketingová komunikace
Public relations
Copywriting
Sociální média
Mediální komunikace
Zeptejte se nás Stáhnout popis v PDF Zaslat e-mailem Přihláška

Kontakt:

Šodková Iveta
Studijní oddělení

Phone number: +420 597 322 331
E-mail: iveta.sodkova@vsb.cz