Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Studijní program Marketing a obchod

O studijním programu

Steve Jobs řekl: „Prodávejte sny, ne produkty“. Přesvědčit zákazníka o tom, že daný produkt naplňuje jeho potřeby, patří mezi základní marketingové a obchodní aktivity. Díky programu Marketing a obchod proniknete do myšlení zákazníků, pochopíte jejich potřeby a naučíte se promítnout je do praxe – ať už v pozicích marketingových nebo obchodních manažerů společností působících na českém, mezinárodním i globálním trhu.
Magisterský program Marketing a obchod navazuje na bakalářské studium a pomůže vám prohloubit znalosti, které využijete pro marketingové ovlivňování trhu a úspěšnou realizaci obchodních aktivit. Poznáte blíže obsah marketingového řízení, a to i na mezinárodní úrovni. Získáte dobrý přehled o marketingu na business trzích i v digitálním prostředí, včetně marketingu využívajícího sociální média.

Jaké předměty vás čekají?
● Marketingové řízení
● Produktový management
● Digitální marketing
● Řízení nákupu
● Obchodní operace se zahraničím

Studijní plány

Fakulta Ekonomická fakulta
Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód programu N0414A050001
Název programu Marketing a obchod
Standardní délka studia 2 roky
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.
Oblasti vzdělávání (zaměření) Ekonomické obory
Klíčová slova obchodní strategie
marketing a obchod
mezinárodní marketing
produktový management
digitální marketing