Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
  • Běžná doba studia v bakalářských programech je 3 roky.
  • Studium končí státní bakalářskou zkouškou a obhajobou bakalářské práce.
  • Úspěšní absolventi získají titul „Bakalář“, ve zkratce „Bc.“ před jménem.

Informace pro „kombinované“ (dálkové) studium: výuka probíhá vždy v pátky (cca od 13-14h.) a některé soboty.

Studijní specializace Marketing a obchod

Informace pro uchazeče

Taky v obchodech místo nakupování raději přemýšlíte nad tím, jak supermarkety šikovně využívají data o svých zákaznících? V tom případě jste správní adepti pro specializaci Marketing a obchod. Ukážeme vám, jak proniknout do myšlení spotřebitelů, a co všechno o nás marketéři z výzkumných oddělení vědí.

V rámci studia získáte kombinaci znalostí z marketingu, logistiky i psychologie nákupu. Nahlédnete do obchodních procesů a naučíte se segmentovat trh. Kalkulace ceny, realizace výzkumného projektu a práce se sociálními médii se stanou dovednostmi, které budete po třech letech bezpečně ovládat.

Jaké předměty vás čekají?
● Marketingový výzkum
● E-marketing
● Obchodní právo v praxi
● Obchodní činnosti
● Manažerské dovednosti

Profese

  • Obchodní logistik v komerčních společnostech
  • Marketingový manager ve veřejných institucích
  • Manažer v maloobchodní jednotce (hypermarket, supermarket)
  • Account manager ve výzkumné agentuře
  • Category manager v maloobchodu nebo velkoobchodu
  • Projekt manager ve výzkumné agentuře
  • Logistik manager v maloobchodu
  • Obchodní reprezentant společností
  • Manažer v marketingovém nebo obchodním oddělení společností

Dovednosti

  • Aplikace manažerských dovedností
  • Znalost marketingového prostředí a identifikace tržních příležitostí
  • Znalost plánu marketingového výzkumu
  • Znalost obchodních a logistických operací
  • Znalost personálních činností (orientace v HR managementu)
  • Znalost marketingového mixu
  • Schopnost orientace v aplikačních oblastech marketingu
  • Znalosti podnikové ekonomiky
  • Znalost a analýza tržního prostředí
  • Znalost a pochopení spotřebitelského chování
  • Znalost statistické analýzy a marketingového výzkumu
  • Ekonomické analýzy hospodaření podniku

Studijní plány

Detailní informace
Fakulta Ekonomická fakulta
Studijní program Marketing
Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód specializace S02
Název specializace česky Marketing a obchod
Název specializace anglicky Marketing and business
Standardní délka studia 3 roky
Katedra Katedra marketingu a obchodu
Zodpovědná osoba doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Klíčová slova Marketingový mix
E-marketing
Spotřebitelské chování
Obchod
Marketingový výzkum
Zeptejte se nás Stáhnout popis v PDF Zaslat e-mailem Přihláška

Kontakt:

Šodková Iveta
Studijní oddělení

Phone number: +420 597 322 331
E-mail: iveta.sodkova@vsb.cz