Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co jim nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů.
Kdy? 27. 9. (pátek) od 19:00 hod.
Kde? Kino Vesmír, Ostrava
Vstupenky: ZDE
Program:
Havas / Tomáš Cibor (Social Media Manager)
– Vstříc digitální transformaci: Digital je jeden z nejdostupnějších a zároveň nejrychleji se vyvíjejících marketingových kanálů. Klasické disciplíny jako je PR nebo OOH už stárnou, a pokud chtějí být atraktivní, většinou zdigitalizují. Trendem je všudypřítomná digitální transformace a musí se s ní naučit pracovat nejen ostatní disciplíny, ale i samotný digitál. Roste totiž význam spolupráce týmů napříč marketingovými aktivitami, takže hrabání si na vlastním písečku bude kontraproduktivní pro klienta (efektivita) i pro nás (vývoj). Aktuální výzva pro dělníky reklamy (nejen) v onlinu je proto otevření se novým disciplínám a pro klienty je výzvou maximální propojení marketingových aktivit, aby došlo k synergickému efektu.
Advertia digital / Honza Borýsek (CEO & Strategy Lead)
– Cílení podle zájmu je mrtvé, jak dál?: oficiální přesnost cílení podle zájmů je dle Facebooku a Instagramu okolo 60 %, zhruba 40 haléřů z každé koruny je tedy zacíleno na „náhodného uživatele“. Jak tedy dál? No zejména práce s pokročilým cílením přes remarketing, databáze klientů, look-a-like publika a ideálně jejich kombinování. Ukážeme si, jaký je ideální klíč k tvorbě těchto cílení, best practises na téma jak efektivně cílit na Facebooku / Instagramu v roce 2019.
Blueberry / Karel Pařízek (Chief Marketing Officer)
– KPIs: Jak nastavit a správně vyhodnocovat Key Performance Indicators v rámci strategie a online nástrojů (PPC, SEO, social média...)
Moderátorkou večera bude Tereza Kučerová.