Radegast v praxi na EKF

Radegast v praxi na EKF
Jak propojit teorii s praxí ve výuce dokazuje spolupráce Katedry marketingu a obchodu a společnosti Plzeňský Prazdroj na realných projektech pivovaru Radegast.

Letošní série aktivit zahrnovala dvě odborné přednášky zástupců značky Radegast k tématům mediální plánování a marketingová kampaň, exkurze studentů v nošovickém pivovaru Radegast a prezentace semestrálních prací studentů na téma „Kampaň k 50 letům pivovaru Radegastu.“

Do semestrálního projektu se letos zapojilo celkem 32 studentů, pro něž může tato zkušenost znamenat nejen budoucí pracovní příležitost. Navíc získali také cenné zkušenosti z reálného prostředí firmy a podíleli se na samostatné práci na konkrétním projektu z praxe.

Dle manažera značky Radegast pana Marka Grabovského byly některé nápady studentů tak kreativní a zajímavé, že budou možná opravdu zrealizovány v praxi.

Radegast si vyzkoušel pilotní projekt s Katedrou marketingu a obchodu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava již v minulém roce. Tématem loňského projektu bylo, jak má vypadat hospoda, aby přilákala mladší cílovou skupinu.

Vloženo: 20. 5. 2019
Kategorie:  Aktuality
Zadal:  Administrátor
Útvar: 169 - Oddělení vnějších vztahů
Zpět