Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
  • Běžná doba studia v bakalářských programech je 3 roky.
  • Studium končí státní bakalářskou zkouškou a obhajobou bakalářské práce.
  • Úspěšní absolventi získají titul „Bakalář“, ve zkratce „Bc.“ před jménem.

Elektronická přihláška

Chcete "vidět" více?

Shlédněte naše videoprezentace pro jednotlivé programy a specializace a nebo navštivte přímo náš Youtube kanál a podívejte se nejen na představení, ale také co říkají studenti, kteří je již studují!

Shlédnout videoprezentace

Informace pro „kombinované“ (dálkové) studium: výuka probíhá vždy v pátky (cca od 13-14h.) a některé soboty.

Studijní specializace Marketing a obchod

O studijním programu

Taky v obchodech místo nakupování raději přemýšlíte nad tím, jak supermarkety šikovně využívají data o svých zákaznících? V tom případě jste správní adepti pro specializaci Marketing a obchod. Ukážeme vám, jak proniknout do myšlení spotřebitelů, a co všechno o nás marketéři z výzkumných oddělení vědí.

V rámci studia získáte kombinaci znalostí z marketingu, logistiky i psychologie nákupu. Nahlédnete do obchodních procesů a naučíte se segmentovat trh. Kalkulace ceny, realizace výzkumného projektu a práce se sociálními médii se stanou dovednostmi, které budete po třech letech bezpečně ovládat.

Jaké předměty vás čekají?
● Marketingový výzkum
● E-marketing
● Obchodní právo v praxi
● Obchodní činnosti
● Manažerské dovednosti

Studijní plány

Fakulta Ekonomická fakulta
Studijní program Marketing
Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód specializace S02
Název specializace Marketing a obchod
Standardní délka studia 3 roky
Katedra Katedra marketingu a obchodu
Zodpovědná osoba doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Oblasti vzdělávání (zaměření) Ekonomické obory
Klíčová slova Marketingový mix
E-marketing
Spotřebitelské chování
Obchod
Marketingový výzkum
Zeptejte se nás Stáhnout popis v PDF Zaslat e-mailem Přihláška

Kontakt:

Šodková Iveta
Studijní oddělení

Phone number: +420 597 322 331
E-mail: iveta.sodkova@vsb.cz