Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Článek

VUCHKOVSKI, Davor, Maja ZALAZNIK, Maciej MITREGA a Gregor PFAJFAR. A look at the future of work: The digital transformation of teams from conventional to virtual. Journal of Business Research. San Diego: Elsevier, 2023, 163(August), s. 113912. ISSN 0148-2963. [Detail]
KLÉZL, Vojtěch a Stephen KELLY. Negativists, enthusiasts and others: a typology of players in free-to-play games. Multimedia Tools and Applications. Springer, 2023, 82(5), s. 7939-7960. ISSN 1380-7501. [Detail]
KOREŇOVÁ, L., Petr GURNÝ, J. HVORECKÝ, Petr LŮŽEK a Petr ROZEHNAL. Virtual Reality Retooling Humanities Courses: Finance and Marketing Experience at a Czech University. Applied Sciences. Basilej: MDPI Open Access Publishing, 2022, 12(19), s. nestránkováno. ISSN 2076-3417. [Detail]
ŠOTKOVSKÝ, Ivan. POPULAČNÍ VÝVOJ OBCÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE PO ROCE 1990. Demografie. Praha: Český statistický úřad v Praze, 2022, 64(1), s. 62-76. ISSN 0011-8265. [Detail]
SIEMIENIAKO, Dariusz, Maciej MITREGA a Krzysztof KUBACKI. The antecedents to social impact in inter-organizational relationships-A systematic review and future research agenda. Industrial Marketing Management. San Diego: Elsevier, 2022, 101(February), s. 191-207. ISSN 0019-8501. [Detail]
BAIMA, G., G. SANTORO, A.C. PELLICELLI a Maciej MITREGA. Testing the antecedents of customer knowledge sharing on social media: a quantitative analysis on Italian consumers. International Marketing Review. Bingley: Emerald, 2022, 39(3), s. 682-705. ISSN 0265-1335. [Detail]
MITREGA, Maciej, Vojtech KLEZL a Vojtěch SPÁČIL. Systematic review on customer citizenship behavior: Clarifying the domain and future research agenda. Journal of Business Research. San Diego: Elsevier, 2022, 140(February), s. 25-39. ISSN 0148-2963. [Detail]
SUCHÁČEK, Jan a Jaroslav URMINSKÝ. Regional economies: Reality, and national TV reporting. Tér és társadalom. Centre for Economic and Regional Studies, 2022, 36(3), s. 145-164. ISSN 0237-7683. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a F.R. LARSEN. The impact of brand on consumer preferences of milk in online purchases: Conjoint analysis approach. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2021, 69(3), s. 345-356. ISSN 1211-8516. [Detail]
ŠVAJDOVÁ, Lenka. Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends. Czech Hospitality and Tourism Papers. Vysoká škola hotelová spol. s r.o., 2021, 17(35), s. 37-46. ISSN 1801-1535. [Detail]
KOZAK, J., K. KANIA, P. JUSZCZUK a Maciej MITREGA. Swarm intelligence goal-oriented approach to data-driven innovation in customer churn management. International Journal of Information Management. San Diego: Elsevier, 2021, 60(October), s. 102357. ISSN 0268-4012. [Detail]
MITREGA, Maciej, Vojtěch SPÁČIL a Gregor PFAJFAR. Co-creating value in post-communists contexts: capability perspective. Journal of Services Marketing. Bingley: Emerald, 2021, 35(2), s. 169-181. ISSN 0887-6045. [Detail]
MOKRÁ, Kateřina, Petra HORVÁTHOVÁ a Lenka KAUEROVÁ. The Level of Health and Safety Promotion in Workplaces of Czech Family-Owned Manufacturing Firms: A Case Study. Journal of human resource management. Univerzita Komenského, 2021, XXIV(1/2021), s. 12-27. ISSN 2453-7683. [Detail]
WIECZOREK, Anna L, Maciej MITREGA a Vojtěch SPÁČIL. Dynamic academic networking concept and its links with English language skills and research productivity-non-Anglophone context. PLoS One. San Francisco: Public Library of Science, 2021, 16(2), s. e0245980. ISSN 1932-6203. [Detail]
CHALUPOVA, Martina, Stanislav ROJIK, Hana KOTOUCKOVA a Lenka KAUEROVÁ. Food Labels (Quality, Origin, and Sustainability): The Experience of Czech Producers. Sustainability. BASEL: MDPI Open Access Publishing, 2021, 13(1), s. nestránkováno. ISSN 2071-1050. [Detail]
ŠVAJDOVÁ, Lenka. Consumer Behaviour in Tourism. WSEAS Transactions on Business and Economics. WSEAS, 2021, s. 1397-1405. ISSN 1109-9526. [Detail]
KOZÁKOVÁ, Pavlína. Ověření důvěry a spokojenosti zákazníků na českých slevových portálech metodou modelování strukturních rovnic. Politická ekonomie. Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020, 68(4), s. 381-404. ISSN 0032-3233. [Detail]
KLÉZL, Vojtěch, Radoslav DELINA, Lenka SENDERÁKOVÁ a Michal TKÁČ. Vliv zvolených faktorů na výsledek elektronických reverzních aukcí. Politická ekonomie. Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020, 68(1), s. 62-85. ISSN 0032-3233. [Detail]
HORVÁTHOVÁ, Petra, Šárka VELČOVSKÁ, Lenka KAUEROVÁ a Friðrik Rafn LARSEN. Evaluation of Key Positions and Employees Management Level in Manufacturing Industry-The Czech Case. Sustainability. MDPI Open Access Publishing, 2020, 12(1), s. 242. ISSN 2071-1050. [Detail]
MITREGA, Maciej, Vojtěch SPÁČIL a Gregor PFAJFAR. Is partner knowledge equally important for businesses from post-communist countries? - comparative study of Polish and Slovenian companies. Journal for East European Management Studies. Baden-Baden: Nomos Verlagsgesellschaft mbH, 2019, 24(1), s. 155-177. ISSN 0949-6181. [Detail]
HORVÁTHOVÁ, Petra, Šárka VELČOVSKÁ a Lenka KAUEROVÁ. Postoje podniků k řízení klíčových pozic a zaměstnanců. Scientific Papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. Univerzita Pardubice, 2019, 27(47 (3/2019)), s. 66-78. ISSN 1211-555X. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a Dominika HADRO. Generation Y perceptions and expectations of food quality labels in the Czech Republic and Poland. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2018, 66(1), s. 325-334. ISSN 1211-8516. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Generation Y's perception of product origin and its labelling in the context of food quality and safety. Amfiteatru Economic. Editura ASE, 2018, 20(47), s. 46-61. ISSN 1582-9146. [Detail]
FORKMANN, Sebastian, Stephan C. HENNEBERG a Maciej MITREGA. Capabilities in business relationships and networks: Research recommendations and directions. Industrial Marketing Management. SAN DIEGO: Elsevier, 2018, 74(October), s. 4-26. ISSN 0019-8501. [Detail]
URMINSKÝ, Jaroslav. REGIONAL STRUCTURE OF HEADQUARTERS OF LARGEST ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC FROM QUANTITATIVE PERSPECTIVE. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2018, 361(361), s. 86-104. ISSN 2083-8611. [Detail]
KOZEL, Roman, Šárka VILAMOVÁ, Petr BARÁNEK, Václav FRIEDRICH, Zuzana HAJDUOVÁ a Marcel BEHÚN. Optimizing of the Balanced Scorecard method for management of mining companies with the use of factor analysis. Acta Montanistica Slovaca. Technická univerzita v Košiciach, 2017, 22(4), s. 439-447. ISSN 1335-1788. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína a Vojtěch KLÉZL. Factors affecting generation y customers' satisfaction with online group-buying purchases in South Korea. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2017, 65(6), s. 2045-2054. ISSN 1211-8516. [Detail]
KLAPILOVÁ KRBOVÁ, Petra. Shopping Behaviour of Generation Y: A comparison of Czech Republic and Slovakia. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2016, 64(2), s. 617-626. ISSN 1211-8516. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. Comparison of the factors affecting customers´ satisfaction with online group-buying in the Czech Republic and Canada. Ekonomická revue. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2016, 19(4), s. 143-153. ISSN 1212-3951. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. Comparison of indicators affecting satisfaction with online group-buying purchases of Generation Y customers in the Czech Republic and Canada. Ekonomika a management. VŠE Praha, 2016, 3(prosinec), s. 52-66. ISSN 1802-8934. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Food quality labels from the producers´ perspective. Journal of Central European Agriculture. University of Agricultural Sciences and Veterinary Medicine, 2016, 17(3), s. 815-834. ISSN 1332-9049. [Detail]
KLAPILOVÁ KRBOVÁ, Petra. Generation Y Attitudes to Shopping: A Comparison of Czech Republic and Slovakia. Journal of Competitiveness. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2016, 8(1), s. 38-54. ISSN 1804-171X. [Detail]
ROJÍK, Stanislav, Ladislav PILAŘ, Lenka KAUEROVÁ a Martin PROKOP. Recognition of the Regional Food Brand “Regionální potravina Jihomoravský kraj” by Consumers in the Region of South Moravia. Littera Scripta. The Institute of Technology and Business in České Budějovice, 2016, 9(1), s. 111-123. ISSN 1805-9112. [Detail]
KRBOVÁ, Petra a Tomáš PAVELEK. Generation Y: Online shopping behaviour of the secondary school and university students. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2015, 63(2), s. 567-575. ISSN 1211-8516. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a Giacomo DEL CHIAPPA. The food quality labels: Awareness and willingness to pay in the context of the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2015, 63(2), s. 647-658. ISSN 1211-8516. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a Tomáš SADÍLEK. Certification of cheeses and cheese products origin by EU countries. British Food Journal. Emerald Group Publishing Limited, 2015, 117(7), s. 1843-1858. ISSN 0007-070X. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. Factors affecting users´ satisfaction with online group buying: A social exchange theory approach. Ekonomická revue. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2015, 18(2), s. 97-107. ISSN 1212-3951. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. The Factors Influencing Satisfaction with Public City Transport: A Structural Equation Modelling Approach. Journal of Competitiveness. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015, 7(4), s. 18-32. ISSN 1804-171X. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a Tomáš SADÍLEK. The system of the geographical indication – important component of the politics of the consumers´ protection in European Union. Amfiteatru Economic. Bukurešť: Editura ASE, 2014, 16(35), s. 228-242. ISSN 1582-9146. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a Tomáš SADÍLEK. Analysis of Quality Labels Included in European Union Quality Schemes. Czech Journal of Food Sciences. Prague: Czech Academy of Agricultural Sciences, 2014, 32(2), s. 194-203. ISSN 1212-1800. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. Evaluation of factors affecting users’ satisfaction with online group buying based on SET. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2014, 17(4), s. 199-207. ISSN 1212-3951. [Detail]
KLÉZL, Vojtěch. Factors infuencing savings from electronic auctions. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2014, XVII(4), s. 209. ISSN 1212-3951. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a Tomáš SADÍLEK. Comparison of European Union quality labels utilization in Visegrad Group countries. Journal of Central European Agriculture. University of Agricultural Sciences and Veterinary Medicine, 2014, 15(3), s. 179-197. ISSN 1332-9049. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a Tomáš SADÍLEK. Značka Klasa na českém maloobchodním trhu cukru. Listy cukrovarnické a řepařské. Praha: VUC Praha, 2014, 130(3), s. 112-118. ISSN 1210-3306. [Detail]
KRBOVÁ, Petra. Assessment of the marketing activities at-retail on the beer market in Slovakia. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2013, 61(7), s. 2357-2365. ISSN 1211-8516. [Detail]
VALEČKOVÁ, Jana. Analýza vlivu demografických faktorů na spokojenost zákazníků ve vybrané lékárně s využitím logistické regrese. Acta academica karviniensia. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, OPF Karviná, 2013, 13(2), s. 135-147. ISSN 1212-415X. [Detail]
SADÍLEK, Tomáš. Final theses analysis with utilization of content analysis at Department of Marketing and Business. ECON – Journal of Economic, Management and Business. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013, 23(2), s. 107. ISSN 1803-3865. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. Optimalizace publikování příspěvků sociální stránky energetického nápoje na sociální síti Facebook. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2013, 16(3), s. 149-158. ISSN 1212-3951. [Detail]
KOZEL, Roman, Vojtěch KLÉZL a Pavlína PAWLASOVÁ. The Verification of Structural Decision-Making Model for Evaluating Education on Facebook. Journal of Competitiveness. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, 5(3), s. 76-89. ISSN 1804-171X. [Detail]
NAVRÁTILOVÁ, Tereza. Analysis and Comparison of Factors Influencing University Choice. Journal of Competitiveness. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, 5(3), s. 90-100. ISSN 1804-171X. [Detail]
SADÍLEK, Tomáš. Měření spokojenosti studentů s oborem andragogika. Media4u Magazine. Praha: Chromý Jan, 2013, 10(3), s. 22-26. ISSN 1214-9187. [Detail]
SADÍLEK, Tomáš. Students Satisfaction Analysis with Study Programme by Satisfaction Pyramid Method. New Educational Review. Katowice: University of Silesia, 2013, 32(2), s. 207-219. ISSN 1732-6729. [Detail]
SUCHÁČEK, Jan a Petr BARÁNEK. Largest Enterprises in the Czech Republic: A Spatio-Temporal Perspective. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2012, LX(7), s. 329-336. ISSN 1211-8516. [Detail]
CHLEBIŠOVÁ, Eva a Jana KYZEKOVÁ. The Information Sources for the Company Decision Making by Buying New Copmany Vehicles with regard to Electric Vehicles. Acta academica karviniensia. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, OPF Karviná, 2012, 12(2), s. 43-52. ISSN 1212-415X. [Detail]
VALEČKOVÁ, Jana. Influence of Gender to the Purchase of Selected Pharmaceutical Products. ECON '12. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2012, 21(1), s. 130-139. ISSN 1803-3865. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka, Hana JANÁČKOVÁ a Fridrik Rafn LARSEN. Comparison of Consumer Access to Purchases of Food Products Certified with Quality Labels in the Czech Republic and in Iceland. ECON '12. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2012, 21(1), s. 140-150. ISSN 1803-3865. [Detail]
HOĎÁKOVÁ, Martina a Lucie SOBKOVÁ. An Analysis of Online Visual Presentation of Language Schools’ Services. ECON '12. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2012, 21(1), s. 67-74. ISSN 1803-3865. [Detail]
SADÍLEK, Tomáš. Students Satisfaction Analysis with Study Programme of Adult Education: Case Study of University of Ostrava and Tomáš Baťa University in Zlín. ECON '12. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2012, 22(2), s. 70-79. ISSN 1803-3865. [Detail]
KOZEL, Roman, Šárka VILAMOVÁ a Hana POŠTULKOVÁ. Marketing Communication of University in Relation to Social Networks. ECON – Journal of Economic, Management and Business. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2012, 21(1), s. 18-26. ISSN 1803-3865. [Detail]
FRANEK, Jiří a Markéta ZAJAROŠOVÁ. Diffusion and Utilization of ICT Services and Applications among Small and Medium Sized Enterpises in the Moravian-Silesian Region. ECON – Journal of Economic, Management and Business. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2012, 2012(2), s. 99-108. ISSN 1803-3865. [Detail]
VALEČKOVÁ, Jana. The Influence of Advertising on the Purchase of Pharmaceutical Products. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2012, 15(3), s. 177-189. ISSN 1212-3951. [Detail]
BARÁNKOVÁ VILAMOVÁ, Lucie a Petr BARÁNEK. COMPLIANCE JAKO SOUČÁST STRATEGIE MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY. Ekonomika - Management - Inovace. 2012, 2012(1/2012), s. 25-33. ISSN 1804-1299. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka, Hana JANÁČKOVÁ a Fridrik Rafn LARSEN. Food Quality Labels; Insights from Customers in Two Selected European Countries. International Journal of Trade, Economics and Finance. Singapur: International Association of Computer Science and Information Technology Press, 2012, 3(1), s. 52-58. ISSN 2010-023X. [Detail]
VALEČKOVÁ, Jana. The Analysis of the Influence of Residence in the Purchase of Pharmaceutical Products. Journal of Competitiveness. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2012, 4(1), s. 56-68. ISSN 1804-171X. [Detail]
SADÍLEK, Tomáš. Students Satisfaction with the Study Programme of Adult Education at University of Ostrava and Tomas Bata University in Zlín. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická, 2012, 5(2), s. 15-25. ISSN 1802-503X. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Food Quality Labels and their Perception by Consumers in the Czech Republic. World Academy of Science, Engineering and Technology. Blackpool: WASET, 2012, 66(June), s. 148-154. ISSN 2010-376X. [Detail]
KYZEKOVÁ, Jana a Eva CHLEBIŠOVÁ. Attitude of Firms in Moravian-Silesian Region toward the Social and Environmental Business Responsibility. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2011, 1(1), s. 50-53. ISSN 1804-7890. [Detail]
CHLEBIŠOVÁ, Eva a Jana KYZEKOVÁ. Analysis of the Attitudes of Czech Entrepreneurs on Issues of Electric Vehicles' Utilization in Moravian-Silesian Region. Acta academica karviniensia. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, OPF Karviná, 2011, s. 66-76. ISSN 1212-415X. [Detail]
CHLEBIŠOVÁ, Eva, Lenka KAUEROVÁ a Jana KYZEKOVÁ. The Analysis of Attitudes of Entrepreneurs in Moravian-Silesian Region toward Electric Vehicles Utilization. ECON '11. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2011, 20(2), s. 102-110. ISSN 1803-3865. [Detail]
VALEČKOVÁ, Jana. An Analysis of the Influences of Demographic Factors on Customer Satisfaction with Using Logistic Regression. ECON '11. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2011, 19(1), s. 123-131. ISSN 1803-3865. [Detail]
CHLEBIŠOVÁ, Eva a Jana KYZEKOVÁ. The Attitude of Graduates to the Department Website. ECON '11. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2011, 20(2), s. 24-32. ISSN 1803-3865. [Detail]
HOĎÁKOVÁ, Martina a Jan VALOŠEK. Testing of Applicability of Web Pages for Faculty of Economics VŠB-TU Ostrava. ECON '11. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2011, 20(2), s. 73-81. ISSN 1803-3865. [Detail]
KRBOVÁ, Petra. The usage of logistic regression for analyzing market research data. ECON '11. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2011, 19(1), s. 8-15. ISSN 1803-3865. [Detail]
ZAJAROŠOVÁ, Markéta, Eva CHLEBIŠOVÁ a Jana KYZEKOVÁ. NEW APPROACHES TO THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING COMMUNICATION. Economics and management. Kaunas: Technologia, 2011, s. 1231-1237. ISSN 1822-6515. [Detail]
HOĎÁKOVÁ, Martina a Zuzana NÉMETHOVÁ. The Analysis of the Influence of Selected Factors on Website Traffic. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2011, 14(1), s. 37-49. ISSN 1212-3951. [Detail]
SOBKOVÁ, Lucie. An analysis of students’ decision-making process in case of exchange programmes. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2011, 14(4), s. 275-284. ISSN 1212-3951. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Typologie voliče pro komunální volby. Sociální studia. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, 2011, 8(3), s. 17-39. ISSN 1214-813X. [Detail]
STOCH, Milan, Šárka VILAMOVÁ a Roman KOZEL. Corporate social responsibility and globalization processes. Věstník Vitebské státní univerzity. Viteb: Vitebská státní univerzita, 2011, 26(5), s. 42-45. ISSN 2074-8566. [Detail]
JANOVSKÁ, Kamila, Šárka VILAMOVÁ, Petr BESTA, Iveta VOZŇÁKOVÁ a Roman KOZEL. A Contribution to the Application of the Structural Analysis Method in Entrepreneurial Praktice. World Academy of Science, Engineering and Technology. Blackpool: WASET, 2011, 2011(59), s. 394-399. ISSN 2010-376X. [Detail]
CHLEBIŠOVÁ, Eva a Hana SVOBODOVÁ. The Customer-Supply Relationship in Postmodern Information-based Society. Economics and management. Kaunas: Technologia, 2010, 15(1), s. 430-435. ISSN 1822-6515. [Detail]
ZAJAROŠOVÁ, Markéta a Petr ZAJAROŠ. Supplier Management on B2B Markets. ECON '09. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2009, 16(2), s. 96-101. ISSN 1803-3865. [Detail]
POLÁKOVÁ, Kamila. Cena versus kvalita v období recese. Marketing & komunikace. Praha: Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 2009, 19(2), s. 16-17. ISSN 1211-5622. [Detail]
POLÁKOVÁ, Kamila. Cena versus kvalita v období recese. Regal. Praha: ECONOMIA, a.s., 2009, 5(11), s. 48-49. ISSN 1801-4453. [Detail]
POLÁKOVÁ, Kamila. Cena vs. kvalita v období recese. Trend Marketing. Praha: ECONOMIA, a.s., 2009, 5(10), s. 36-37. ISSN 1214-9594. [Detail]
KRUPOVÁ, Petra a Vojtěch SPÁČIL. Segmentace studentů EkF VŠB-TUO na základě softwarových dovedností. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2008, 11(3), s. 68-94. ISSN 1212-3951. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. The New Economy and Customer Relationship Management. Ekonomické rozhľady. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, 37(1), s. 109-120. ISSN 0323-262X. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Přemysl MIKŠOVSKÝ. Nové trendy v podnikovém nákupu. Ekonomika a manažment. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, 5(1), s. 31-39. ISSN 1336-3301. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Sensory Analysis and Consumer Product Testing in the Food Industry. ECON 07. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2007, 14(1), s. 245-253. ISSN 0862-7908. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. The New Economy and Customer Relationship Management. ECON 07. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2007, 14(1), s. 74-84. ISSN 0862-7908. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. The New Economy and Customer Relations Management. Ekonomické rozhĺady 2007. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2007, 1(1), s. 1-10. ISSN 0323-262X. [Detail]
BARÁNEK, Petr a Zdeněk MIKOLÁŠ. Analýza nejvýznamnějších činitelů mezinárodního růstu malých a středních firem (na vzorku firem z regionu severní Moravy a Slezska). Controller News. Praha: Controller-Institut, Conrast Consulting Praha, 2006, 12(1), s. 8-12. ISSN 1214-5149. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka a Milada MARHOUNOVÁ. Marketing Research for Retailing. ECON '06 (selected research papers). Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2006, 13(1), s. 139-145. ISSN 0862-7908. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. When Will the EU Be the Most Efficient Economy of the World?. ECON 2006. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2006, 13(13), s. 237-242. ISSN 0862-7908. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Markéta SIWKOVÁ. The Implementation of CRM in the Czech Environment. ECON 2006. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2006, 13(6), s. 75-84. ISSN 0862-7908. [Detail]
BARÁNEK, Petr a Jana OSTROŽNÁ. Analysis of internal resource base as a factor of internationalization within small and medium firms. ECON 2006. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2006, 13(13), s. 9-22. ISSN 0862-7908. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků spotřebiteli. Trend Marketing. Praha: ECONOMIA, a.s., 2006, 3(12), s. 1-7. ISSN 1214-9594. [Detail]
KOZEL, Roman a Petr NOSKIEVIČ. Výzkum uplatnění absolventů VŠB-TU Ostrava na trhu práce. Aula. Praha: Centrum pro studium vysokého školství Praha, 2005, 13(3), s. 7-12. ISSN 1210-6658. [Detail]
KOZEL, Roman, Šárka VILAMOVÁ, Petra KUBOVÁ a Vladěna LÍBAŘOVÁ. Výzkum uplatnění absolventů vysokých škol. Aula. Praha: Centrum pro studium vysokého školství Praha, 2005, 13(0 zvláštní číslo), s. 72-89. ISSN 1210-6658. [Detail]
BARÁNEK, Petr. Factors and their participation in international growth of small and medium firms. ECON'05. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2005, 12(1), s. 11-25. ISSN 0862-7908. [Detail]
KOZEL, Roman. Využití marketingového výzkumu při měření kvality vysokých škol. Marketing & komunikace. Praha: Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 2005, 15(4), s. 21-23. ISSN 1211-5622. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Soutěž nesmí být pro spotřebitele riziko ani nuda. Trend Marketing. Praha: ECONOMIA, a.s., 2005, 2(6-7), s. 28-29. ISSN 1214-9594. [Detail]
KOZEL, Roman. SYMBIÓZA 2004 pohledem účastníků. AKADEMIK časopis VŠB-Technické univerzity Ostrava. Ostrava: Infocentrum VŠB-TUO, 2004, 8(4), s. 19. ISSN 1213-8916. [Detail]
KOZEL, Roman. Sedmdesátka zaměstnavatelů na SYMBIÓZE 2004. AKADEMIK časopis VŠB-Technické univerzity Ostrava. Ostrava: Infocentrum VŠB-TUO, 2004, 8(3), s. 4-7. ISSN 1213-8916. [Detail]
KOZEL, Roman. Příprava výzkumu spokojenosti zaměstnavatelů s absolventy vysokých škol. Aula. Praha: Centrum pro studium vysokého školství Praha, 2004, 12(0 zvláštní číslo), s. 41-56. ISSN 1210-6658. [Detail]
KOZEL, Roman. Faculty of Economics, Technical University of Ostrava active cooperation with school graduates. ECON 2004. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2004, 14(14), s. 214-221. ISBN 80-248-0674-6. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. How is Possible to Measure Loyalty?. ECON 2004. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2004, 11(11), s. 356-367. ISSN 0862-7908. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Šárka VILAMOVÁ. Regulations for the protection of Economic Competition in the EU and the Czech Republic. ECON'03. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004, 10(10), s. 187-193. ISBN 80-248-0479-4. [Detail]
KOZEL, Roman. Utilization of relation marketing at university. ECON'03. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004, 10(10), s. 214-221. ISBN 80-248-0479-4. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement. ECON'03. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004, 10(10), s. 398-408. ISBN 80-248-0479-4. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana a Petr BARÁNEK. CRM and conditions of its implementation in the company. ECON'03. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004, 10(10), s. 428-436. ISBN 80-248-0479-4. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. How is possible to measure loyalty?. ECON'04. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2004, 11(1), s. 356-367. ISSN 0862-7908. [Detail]
HLUCHNÍKOVÁ, Miluše. Konjunkturální výzkum a jeho význam pro podnikovou praxi. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2004, VII(2), s. 12-25. ISSN 1212-3951. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Rezervy v ovlivňování nákupního chování. In-Store Marketing. Hradec Králové: Libor Pavlata, 2004, V(1), s. 21. ISSN 1214-5238. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. Jak čerpat finanční zdroje EU. Jakost pro život. Ostrava: DTO CZ, 2004, V.(1-2/2004), s. 46-47. ISSN 1213-0958. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Atributy značky a možnosti jejich zkoumání. Marketing & komunikace. Praha: Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 2004, 14(4), s. 16-19. ISSN 1211-5622. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Internet - médium pro marketingovou komunikaci. Marketing & komunikace. Praha: Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 2004, 14(1), s. 19-22. ISSN 1211-5622. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. (Ne)atraktivní obaly maloobchodních značek. Příloha Strategie - Tiskové služby a packaging II. Praha: Sanoma Magazines Praha, s.r.o., 2004, XII.(7.10.2004), s. 14-15. ISSN 1210-3756. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Neznámé účelové značky. Strategie. Praha: Sanoma Magazines Praha, s.r.o., 2004, XII.(26), s. 22-23. ISSN 1210-3756. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Šárka VILAMOVÁ. Regulations for the protection of Economic Competition in the EU and the Czech Republic. ECON. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003, 10(1), s. 178-193. ISSN 0862-7908. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement. ECON. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003, 10(1), s. 398-409. ISSN 0862-7908. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana a Petr BARÁNEK. CRM and conditions of its implementation in the company. ECON. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003, 10(1), s. 428-437. ISSN 0862-7908. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch, Lubor TVRDÝ a Ivo MARTINÍK. Hodnocení spokojenosti se studiem na EkF VŠB - TU Ostrava. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003, 6(4), s. 71-84. ISSN 1212-3951. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. Finanční zdroje EU pro rovnoměrný rozvoj evropského ekonomického prostoru a kvality života obyvatel EU. Jakost pro život. Ostrava: DTO CZ, 2003, 4(4), s. 15-17. ISSN 1213-0958. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. Vstup ČR do EU z hlediska ochrany hospodářské soutěže. Konstrukce. Ostrava: Konstrukce Media, s.r.o., 2003, 2(5), s. 46-47. ISSN 1213-8762. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Trendy řízení podnikového nákupu. Logistika. Praha: Economia, a. s., Praha,, 2003, 9(6), s. 12-13. ISSN 1211-0957. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Marketingové přístupy ke značce. Marketing & komunikace. Praha: Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 2003, 14(2), s. 17-19. ISSN 1211-5622. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka, Jiří BILÍK, Václav ROUBÍČEK a Pavlína PUSTĚJOVSKÁ. Actual possibilities of coal utilization in iron metallurgy. Metalurgija. Zagreb: Hrvatsko metalurško društvo (HMD), 2003, 42(2), s. 107-111. ISSN 0543-5846. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Nabavni stroški in njihov vpliv na poslovodenje. Organizacija. Maribor: Založba Moderna Organizacija, 2003, 36(4), s. 263-264. ISSN 1318-5454. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Trendi v nabavnem managementu čeških podjetij. Organizacija. Maribor: Založba Moderna Organizacija, 2003, 36(9), s. 656-658. ISSN 1318-5454. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Student Satisfaction Measurement at the Faculty of Economics. ECON'01. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2002, 8(1), s. 157-166. ISSN 0862-7908. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Racionalizace nákupu v českých průmyslových podnicích. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2002, V(3), s. 1-14. ISSN 1212-3951. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Pět neznámých v současném image EkF VŠB - TU Ostrava. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2002, V(2), s. 93-98. ISSN 1212-3951. [Detail]
HLUCHNÍKOVÁ, Miluše a PICEK. Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí. In-Store Marketing. Hradec Králové: Výběr, 2002, 3(11), s. 23-24. [Detail]
HLUCHNÍKOVÁ, Miluše a PICEK. Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí. In-Store Marketing. Hradec Králové: Výběr, 2002, III(10), s. 32-33. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Mystery Shopping. In-Store Marketing. Hradec-Králové: Výběr, 2002, 3(4), s. 16-17. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Potřebují maloobchodníci Direct Marketing?. In-Store Marketing. Hradec-Králové: Výběr, 2002, 3(3), s. 24-25. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Customer Relationship Management. In-Store Marketing. Hradec-Králové: Výběr, 2002, 3(11), s. 36-37. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Jak poznat kvalitní a seriózní výrobek?. In-Store Marketing. Hradec-Králové: Výběr, 2002, 3(12), s. 46-48. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie a GRASSEOVÁ. Plánování potřeb režijních materiálů a náhradních dílů. Logistika. Praha: Economia, a. s., Praha,, 2002, 1(2), s. 13-14. ISSN 1211-0957. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Ukazatelé nákladovosti nákupu a jejich význam pro řízení podniku. Logistika. Praha: Economia, a. s., Praha,, 2002, 1(3), s. 24-25. ISSN 1211-0957. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Šárka VILAMOVÁ. Připravenost podnikatelského prostředí Moravskoslezského kraje na vstup do EU. Marketing & komunikace. Praha: Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 2002, (4), s. 12-13. ISSN 1211-5622. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Purchase costingness indication and their importance for enterprise management. Organizacija. Maribor: Moderna organizacija, 2002, 35(12), s. 1-2. ISSN 1318-5454. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Slovník marketingové komunikace. Strategie. Praha: Sanoma Magazines Praha, s.r.o., 2002, 10(v tisku), s. 1-20. ISSN 1210-3756. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Měření věrnosti studentů na EkF VŠB-TU Ostrava. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2001, 4(2), s. 45-47. ISSN 1212-3951. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch a Lubor TVRDÝ. Identifikace věrnosti studentů na EkF VŠB-TU Ostrava. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2001, 4(2), s. 45-51. ISSN 1212-3951. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Loajalita zákazníků - předpoklad úspěšného obchodu. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2001, IV(4), s. 13-21. ISSN 1212-3951. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Začleňování Internetu do podnikové sféry v oblasti distribuce. Ekonomická revue. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2001, IV(4), s. 4-12. ISSN 1212-3951. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Nákup, který byl spíš řadou překvapení. Profit. Praha: Stanford, a. s.,Praha, 2001, 12(13), s. 6. ISSN 1212-3498. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Demonstrační techniky v praxi maloobchodu. Strategie, příloha Sales Promotion. Praha: Strategia, Praha, 2001, 9(11), s. 45-47. ISSN 1210-3756. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Uplatnění intenetu v marketingu. Ekonomická revue. : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2000, 3(2), s. 11-18. ISSN 1212-3951. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Možnosti rozvoje marketingu služeb v českých podmínkách. Ekonomická revue. : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2000, 3(2), s. 4-11. ISSN 1212-3951. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie a Monika GRASSEOVÁ. Jednoduché kvantitativní metody aplikovatelné obchodními organizacemi. Ekonomická revue. : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2000, 3(2), s. 40-48. ISSN 1212-3951. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Měření spokojenosti studentů se studiem na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Ekonomická revue. : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2000, 3(4), s. 80-90. ISSN 1212-3951. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie a Monika GRASSEOVÁ. Regulace zásob v podmínkách krizového managementu a specializované systémmy vhodné pro podporu podnikové logistiky. Logistika. 2000, 6(3), s. 39-41. ISSN 1211-0957. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie a Stanislav HÄUSER. Nákup z hlediska procesu řízení změn. Logistika. 2000, 6(9), s. 42-44. ISSN 1211-0957. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Měření spokojenosti zákazníků. Ocelové konstrukce. 2000, 2(3), s. 48-50. ISBN 121-7388. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie a Stanislav HÄUSER. Purchase from the point of view of the changes management process. Organizacija. : Univerzita of Maribor, 2000, 33(10), s. 651-658. ISSN 1318-5454. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Co je sales promotion neboli podpora prodeje?. Příloha Strategie. 2000, 0(0), s. 4-6. ISSN 1210-7356. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Nástroje podpory prodeje. Příloha Strategie. 2000, 0(0), s. 6-8. ISSN 1210-3756. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Ruku v ruce s reklamou. Příloha Strategie. 2000, 0(0), s. 8-9. ISSN 1210-3756. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Agentury a klienti ve výzkumu. Strategie 2000. 2000, 8(14), s. 9-10. ISSN 1210-3756. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Náklady, konkurence a zákazník jako základní faktory magického trojúhleníku rámce cenové politiky firmy. Ekonomická revue. : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 1999, 2(1), s. 30-41. ISSN 1212-3951. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. Legislativní vymezení jednotné evropské měny EURO. Ekonomická revue. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 1999, 2(4), s. 48-54. ISSN 1212-3951. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. Diagnostické přístupy k marketingu firmy. ECON. 1998, 1998(1), s. 50-61. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Náklady,konkurence a zákazník jako základní faktory magického trojúhelníku rámce cenové politiky firmy. Ekonomická revue. : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 1998, 1999(1), s. 30-41. ISSN 1212-3951. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Je reálné obchodovat s východní Afrikou. Obchodník. 1998, 6(3), s. 38-40. ISSN 1210-6178. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Měření chování maloobchodních prodejen. Econ. 1997, 1997(4), s. 285-290. ISSN 0862-7908. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Pozorování jako prostředek k analýze konkurence v maloobchodních prodejnách. Marketing & komunikace. : Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 1997, 1997(4), s. 8-13. ISSN 1211-5622. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Nákladová kalkulace - základ tržní ceny (pokr.). TRIFOX. 1997, 1997(4), s. 10-11. ISSN 0000-0000. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Co je logistika?. TRIFOX. 1997, 1997(4), s. 4-5. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Využití marketingu v organizacích poskytujících služby. TRIFOX magazín. 1997, 1997(1), s. 8-14. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Factoring jako metoda financování exportních pohledávek Daně a právo v praxi. Daně a právo v praxi. 1996, 1996(6), s. 2-5. [Detail]
KOLIČ, Pero. Informace pro analýzu a využívání cen v řízení podniku. Daňová a hospodářská kartotéka. : Linde nakladatelství s.r.o.,Praha, 1996, 1996(17), s. 1251-1278. ISSN 1210-6739. [Detail]
KOLIČ, Pero. Cenové relace a marketing. Daňová a hospodářská kartotéka. : Linde nakladatelství s.r.o.,Praha, 1996, 1996(10), s. 81-84. ISSN 1210-6739. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingové komunikační aktivity. Daňová a hospodářská kartotéka. 1996, 1995(5), s. 31-34. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Financování exportních pohledávek formou factoringu a jeho vliv na bilancování podniku. Daňová a hospodářská kartotéka č. 4. 1996, 4(4), s. 27-31. ISSN 1210-6739. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Výzkum spokojenosti zákazníků = klíč ke zvyšování kvality. ECON. 1996, 1996(3), s. 160-164. ISSN 0862-7908. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. CIMA study tour Holland. Informace českého institutu pro marketing. 1996, 2(3), s. 2-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Rysy personálního trhu mladých ekonomů. Marketing & komunikace. : Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 1996, 1996(4), s. 21-29. ISSN 1211-5622. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie a Jana KANTOROVÁ. Multi-level-marketing, ano či ne. Strategie. 1996, 1996(8), s. 45-48. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Nákladová kalkulace -základ tržní ceny. TRIFOX. 1996, 1997(5), s. 1-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Za marketingem do Ostravy. TRIFOX. 1996, I.(2), s. 1-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie a Jana KANTOROVÁ. Multi-level-marketing, ano či ne. TRIFOX. 1996, 1996(3), s. 12-23. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana. Marketing je dlouhodobá záležitost. TRIFOX magazín. 1996, 1996(4), s. 10-11. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Umíme využít marketing ve službách. TRIFOX magazín. 1996, 1996(5), s. 12-20. [Detail]
KANTOROVÁ, Jana a Xenie LUKOSZOVÁ. Multi-level-marketing. Ano či ne?. Časopis Trifox + Strategie. 1996, 0(3 + 8), s. 1-3. ISSN 1210-3756. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Marketingové aspekty systému zdravotního pojištění. ECON. 1995, 1995(1), s. 131-135. [Detail]
KOLIČ, Pero. Ceny paliv a energií zatím regulované. Ekonom. 1995, 1995(39), s. 21-23. ISSN 1210-0714. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana a Lenka MYNÁŘOVÁ. Informační zabezpečení marketingu. Marketing a komunikace. 1995, 1995(4), s. 13-18. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana a Lenka MYNÁŘOVÁ. Marketingový informační systém LEONARDO. Marketing a komunikace. 1995, 1995(1), s. 16-19. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Poziční mapa konkurence na trhu piva. Marketing a komunikace. 1995, 1995(4), s. 26-29. [Detail]
KOLIČ, Pero. Euroregiony z pohledu transformace ekonomiky a legislativy ČR. Regionální revue. 1995, 1995(2), s. 3-13. ISSN 1210-8340. [Detail]
HÄUSER, Stanislav. Univerzitní vzdělávání pro 3. tisíciletí. Marketing. 1994, 1994(4), s. 15-22. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingová komunikace v prostředí českého trhu. Marketing. 1994, 1994(4), s. 23-35. [Detail]