Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Příspěvek ve sborníku nehodnocený

LOŠŤÁK, Jiří a Miluše HLUCHNÍKOVÁ. Hodnocení vlivu vybraných faktorů na úspěšnost/životaschopnost franšízové sítě v době COVID-19. In: Proceedings of Reviewed Contributions from the 5th International Scientific Conference Economics and Management of the Enterprise in the 21st Century : 14th-15th April, 2021 = Sborník recenzovaných příspěvků z 5. mezinárodní vědecké konference Ekonomika a řízení podniku ve 21. století : 14.-15. dubna, 2021. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2021. s. 93-102. ISBN 978-80-248-4531-9. [Detail]
REBROŠOVÁ, Katarína. Typologie spotřebitelů vzhledem k moderním technologiím zemí Střední Evropy. In: 19th International Conference MEKON 2017 : conference proceedings : Ostrava, February 1 - 2 2017. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2017. s. 167-175. ISBN 978-80-248-4034-5. [Detail]
ŠUGRA, Martin. Brand Consistency: An Analysis of a Video Game Brand. In: 19th International Conference MEKON 2017 : conference proceedings : Ostrava, February 1 - 2 2017. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2017. s. 177-212. ISBN 978-80-248-4034-5. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. The determinants of satisfaction with online group-buying purchases: An extended perspective of DeLone and McLean IS success model and trust. In: DOKBAT 2016 : proceedings of the 12th Annual International Bata Conference for PhD Students and Young Researchers : April 28, 2016, Zlín, Czech Republic. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. s. 272 - 287. ISBN 978-80-7454-592-4. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. Factors affecting customers´ satisfaction with online group-buying: Comparison of the Czech republic and Canada. In: MEKON 2016 : the CD of participants' reviewed papers from 18th international conference : February 3-4, 2016, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2016. s. 217-228. ISBN 978-80-248-3899-1. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. Comparison of factors affecting satisfaction with public transport: a structural equation approach. In: DOKBAT : 11th Annual International Bata Conference for PhD Students and Young Researchers : 23 and 24 April 2015, Zlín. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, 2015. s. 219-229. ISBN 978-80-7454-475-0. [Detail]
PAWLASOVÁ, Pavlína. Comparison of factors affecting users satisfaction with online group buying. In: MEKON 2015 : the CD of participants' reviewed papers from 17th international conference : February 4-5, 2015, Ostrava. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2015. s. 299-313. ISBN 978-80-248-3684-3. [Detail]
VÍTKOVÁ, Sandra. Analysis of Differences in a Consumer Behavior in the Field of Information and Modern Technology of Generation Y, Generation X, Baby Boomers and Silent Generation. In: MEKON 2015 : the CD of participants' reviewed papers from 17th international conference : February 4-5, 2015, Ostrava. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2015. s. 323-331. ISBN 978-80-248-3684-3. [Detail]
VALEČKOVÁ, Jana a Sandra VÍTKOVÁ. Vliv pohlaví na role v kupním rozhodovacím procesu farmaceutických produktů. In: MEKON : conference proceedings of MEKON 2014 : selected papers : 16th international conference : February 5-6, 2014, Ostrava, Czech Republic. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2014. s. 243-254. ISBN 978-80-248-3396-5. [Detail]
PINNA, Mariella, Šárka VELČOVSKÁ a Giacomo DEL CHIAPPA. The food quality labels: Awareness and willingness to pay in the context of Italy. In: Proceedings of the 13th International Marketing Trends Conference : Venice, 24th-25th January 2014. [Itálie]: [s.n.], 2014. s. 1-10. ISBN 978-2-9532811-2-7. [Detail]
VALEČKOVÁ, Jana. Analýza vlivu psychografie na nákup produktů. In: MEKON 2013 : the CD of participants' reviewed papers from 15th international conference : February 6-7, 2013, Ostrava. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2013. s. 307-318. ISBN 978-80-248-2950-0. [Detail]
SADÍLEK, Tomáš. Regional Localization of Metallurgical Industry in the Czech Republic. In: Results and Solutions of Young R & S for Innovations and Progress 2013 : conference proceedings : Ostrava 2013. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2013. s. 145-148. ISBN 978-80-248-3292-0. [Detail]
POŠTULKOVÁ, Hana a Roman KOZEL. Marketing on social networks. In: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2011. s. 2178-2187. ISBN 978-80-904877-7-2. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. The Application of External Analysis for Marketing Performance Measurement. In: Marketing a obchod 2006. Zvolen: Národné lesnicke centrum, 2006. s. 259-263. ISBN 80-8093-009-0. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Relační marketing jako nástroj úspěšného podnikání. In: Podnikanie a inovácie podnikatelských aktivít. Prešov: Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2006. s. 110-115. ISBN 80-7165-593-7. [Detail]
KOZEL, Roman a Lucie VILAMOVÁ. Studentské profesní poradenství. In: Pojďme žít a fungovat! Aneb objevování studentských organizací v ČR. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Akademické centrum studentský, 2006. s. 105-110. ISBN 80-214-3303-5. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. The Measurement of Factor Impact on the Preference of Shopping Centres. In: Rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji gospodarki światowej. Katowice: Wyzsa Szkola Zadrazania Marketingowego i Jezyków Obcych, 2006. s. 213-222. ISBN 978-83-87296-23-0. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Marketing a jeho specifika v podmínkách nastupující globalizace. In: Sborník věděcké konference s mezinárodní účastí REGIO 2001,1.díl. Plzeň: *, 2001. s. 52-58. ISBN 80-7082-791-2. [Detail]