Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Konference, workshop, výstava - uspořádání

ROZEHNAL, Petr, Petr LŮŽEK, Jozef HVORECKÝ a Lilla KOREŇOVÁ. Odborný workshop projektu TAČR k tématu uplatnění prostředí virtuální reality ve výuce. 2023. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. The importance of the segmentation for cutomers satisfaction measurement. ECON 2000. Ostrava: EkF VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 167-174. ISBN 80-7078-849-6. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Specifické problémy distribuce vybraných potravinářských výrobků. Firma a konkurenční prostředí. Brno: MZLU Brno, 2000. s. 108-115. ISBN 80-7157-460-0. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana a Martina STEINOVÁ. Rozhodovací proces českého spotřebitele. Firma a konkurenční prostředí. Brno: MZLU Brno, 2000. s. 115-123. ISBN 80-7157-460-0. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie a Monika GRASSEOVÁ. Využití kvantitativních metod obchodními organizacemi. Firma a konkurenční prostředí. Brno: MZLU Brno, 2000. s. 99-108. ISBN 80-7157-460-0. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Kvalita v procesu nákupu. Jakost 2000. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 2000. s. B23. ISBN 80-02-01350-6. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Význam měření spokojenosti pro marketingové řízení. Jakost 2000. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 2000. s. D45. ISBN 80-02-01301-68. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Podpora prodeje - trend současnosti i budoucnosti. Marketing a cestovní ruch. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 156-161. ISBN 80-7048-021-1. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Marketing služeb v českých organizacích. Marketing a cestovní ruch 2000. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 182-186. ISBN 80-7048-021-1. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Marketing v prostředí internetu. Marketing a cestovní ruch 2000. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 228-231. ISBN 80-7048-021-1. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Marketing v prostředí internetu. Marketing a cestovní ruch 2000. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 228-231. ISBN 80-7048-021-1. [Detail]
KOZEL, Roman. Koncepce totálního produktu - absolventa EkF VŠB-TU Ostrava. Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 152-155. ISBN 80-7078-783-x. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Možnosti uplatnění internetu v marketingu. Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 163-166. ISBN 80-7078-783-X. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Zákazníci externích marketingových služeb. Zákazník ve službách třetího tisíciletí. Ostrava: EkF VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 21-26. ISBN 80-7078-827-5. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Služby zákazníkům poskytované firmou TISK Morava, s. r. o. Zákazník ve službách třetího tisíciletí. Ostrava: EkF VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 28-33. ISBN 80-7078-827-5. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Rozvoj marketingu služeb v českých organizacích na prahu třetího tisíciletí. Zákazník ve službách třetího tisíciletí. Ostrava: EkF VŠB-TU Ostrava, 2000. s. 3-11. ISBN 80-7078-827-5. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada a Šárka VELČOVSKÁ. Externí marketingové služby. Česká ekonomika 2000. Karviná: OPF SU Karviná, 2000. s. 189-197. ISBN 80-7248-059-6. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Vuužití marketingových nástrojů pro rozvoj aktivního cestovního ruchu. Aktivní cestovní ruch - strategický faktor rozvoje podnikání. Ostrava: Newport University Ostrava, 1999. s. 54-55. ISBN 80-86122-39-5. [Detail]
STEINOVÁ, Martina a Jana OSTROŽNÁ. Vlastnosti služeb v podmínkách cestovního ruchu a jejich důsledky pro efektivní využití marketingu. Cestovni ruch 99. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 1999. s. 108-113. ISBN 80-7078-718-X. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Kvalita distribučních služeb. Jakost 99. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 1999. s. 13-16. ISBN 80-02-01301-8. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Optimalizace kvality faktorů služby prostřednictvím měření spokojenosti zákazníků. Jakost 99. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 1999. s. 55-62. ISBN 80-02-01301-8. [Detail]
KOLIČ, Pero. Některé aspekty kvality a ceny ve službách se zaměřením na univerzitní vzdělávání. Jakost 99. Ostrava: Dům technikz Ostrava, 1999. s. 16-24. ISBN 80-02-01301-8. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana a Martina STEINOVÁ. Využití marketingových nástrojů ve službách finančních institucí. Marketing služeb v praxi finančních institucí. Ostrava: Newport University Ostrava, 1999. s. 32-33. ISBN 80-86122-44-1. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Význam marketingového výzkumu pro inovaci finančních produktů. Marketing služeb v praxi finančních institucí. Ostrava: Newport University Ostrava, 1999. s. 57-67. ISBN 80-86122-44-1. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Význam testování výrobku pro sestavování pozičních map a pro poznání tzv. phantom atributů. Význam testování výrobku pro sestavování pozičních map a pro. Ostrava: ETICS, 1997. s. 92-126. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Výchova budoucích marketérů a obchodníků. . Ostrava: DT Ostrava, 1995. ISBN R14. [Detail]
HÄUSER, Stanislav. Autonomní týmy. . Ostrava: R16, 1995. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Spotřebitelské chování žáků a studentů na trhu potravin a nápojů. . Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. ISBN R14. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Vzdělávací proces na katedře marketingu a obchodu. . Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. ISBN R14. [Detail]
HÄUSER, Stanislav. Přístupy a formování katedry marketingu a obchodu. Konference Marketing v Moravskoslezském regionu. Ostrava: DT Ostrava, 1995. s. 26-31. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana. Výzkum trhu marketingových služeb. Marketing a obchod. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. s. 32-36. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana. Výzkum cen v současných podmínkách českého trhu. Marketing v Moravskoslezském regionu. Ostrava: DT Ostrava, 1995. s. 20-23. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Segmentace pro marketingovou komunikaci. Marketing v Moravskoslezském regionu. Ostrava: ČMS Ostrava, 1995. s. 21-26. ISBN R14. [Detail]
BUDIRSKÝ, Stanislav. Trh dulniho strojirenstvi CR y hlediska dodavatele sbornik konference Hornicka Ostrava 1995. Sborník konference Hornická Ostrava 1995. Ostrava1995. s. 56-69. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Vybrané aspekty cenové politiky firmy uplatňované na spotřebních trzích regionu Severní Moravy. Sborník České společnosti ekonomické. Ostrava: Česká společnost ekonomická, 1995. s. 10-22. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Výchova studentů k tazatelské práci. . 1994. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Rozdílné rysy průykumu na průmyslových trzích. . 1994. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Financování exportních pohledávek formou factoringu a jeho vliv na bilancování podniku. Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice. Pardubice: Universita Pardubice, 1994. s. 15-20. [Detail]
HÄUSER, Stanislav. Vzdělávání v marketingu a praxe. Sborník konference Management podniků. Pardubice1994. s. 15-20. [Detail]
BUDIRSKÝ, Stanislav. Průmyslový marketing Moravskoslezského regionu v současném přechodovém období hospodářství. . 1993. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Specifika průzkumu na průmyslových trzích. . 1993. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Marketing na zahraničních trzích. Sborník Mezinárodní vědecké konference v Moravskoslezs. reg.. Ostrava: Česká marketingová společnost, 1993. s. 25-30. [Detail]