Vědecko-výzkumná činnost katedry je zaměřena zejména na oblast spotřebitelského chování. Předmětem vědeckého zájmu katedry jsou rozdíly ve spotřebitelském chování podle věkových generací a to i v mezinárodním kontextu, role referenčních skupin v nákupním procesu a typologie spotřebitelského chování. Mezi dílčí témata, kterými se katedra rovněž vědecky zabývá, patří aplikace CRM, online marketing, analýza maloobchodu, role značek kvality na B2C trhu.
Věda, výzkum a praxe
- Výzkumné studie (měření spokojenosti zákazníků nebo zaměstnanců, analýza spotřebitelského chování, analýza známosti a image značky, možnosti zavedení nového produktu nebo značky na trh, testování produktu na B2C trhu, segmentační studie).
- Poradenství v oblasti digitálního marketingu (sociální média, webové stránky).
- Poradenství v oblasti řízení nákupu.
- Značky kvality potravin.
- Marketingová komunikace.
- Obchodní činnosti, obchodní strategie.
- Mezinárodní marketing a zahraniční obchod.