Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Vědecko-výzkumná činnost katedry je zaměřena zejména na oblast spotřebitelského chování. Předmětem vědeckého zájmu katedry jsou rozdíly ve spotřebitelském chování podle věkových generací a to i v mezinárodním kontextu, role referenčních skupin v nákupním procesu a typologie spotřebitelského chování. Mezi dílčí témata, kterými se katedra rovněž vědecky zabývá, patří aplikace CRM, online marketing, analýza maloobchodu, role značek kvality na B2C trhu.

Věda, výzkum a praxe

  • Výzkumné studie (měření spokojenosti zákazníků nebo zaměstnanců, analýza spotřebitelského chování, analýza známosti a image značky, možnosti zavedení nového produktu nebo značky na trh, testování produktu na B2C trhu, segmentační studie).
  • Poradenství v oblasti digitálního marketingu (sociální média, webové stránky).
  • Poradenství v oblasti řízení nákupu.
  • Značky kvality potravin.
  • Marketingová komunikace.
  • Obchodní činnosti, obchodní strategie.
  • Mezinárodní marketing a zahraniční obchod.

doc. Ing. Velčovská Šárka, Ph.D.

Vedoucí katedry
sarka.velcovska@vsb.cz
+420 597 322 322