Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Článek nehodnocený

SEIFRIEDOVÁ, Katarína. Tvorba faktorov vplyvu referenčných skupín na divadelnom trhu v Českej republike. Acta academica karviniensia. 2020, 2019(4), s. 60-71. ISSN 1212-415X. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Práh etické citlivosti. Akademické fórum. 1997, 1997(4), s. 6-8. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Marketing a etika na konci 20. století. Marketing. 1997, 1997(2), s. 28-30. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Jak prorazit s novým sýrem. Marketing a komunikace. 1997, 1997(4), s. 25-27. ISSN 0000-0000. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Podniková diagnostika, díl A, B, C. Národně vzdělávací fond Praha. 1997, 1997(0), s. 1-3. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Nabídka (prezentace) studentských projektů. Regionální klub. 1997, 0(0), s. 1-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika - distribuce OTC Olomouc. . 1996, , č. . [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve vzdělávacích institucích. . 1996, , č. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. TEMPUS pro nás. Akademické fórum. 1996, 1996, č. 1. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace: Black,S.: Public relations - Nejúčinnější propagace. Economix. 1996, VI(2), s. 1-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Marketing na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě. Marketing a komunikace. 1996, 1996(2), s. 1-3. ISSN 0000-0000. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Kvalitu určuje spotřebitel. Marketing a komunikace. 1996, 2(7), s. 15-17. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Spotřebitelské testování výrobků. . 1995, , č. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum v Dánsku. Akademické fórum. 1995, 1995, č. 10. [Detail]
HÄUSER, Stanislav. Konkurenceschopnost podnikání a úloha vysokoškolského vzdělávání. Akademické fórum. 1995, 1995(4), s. 5-6. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. recenze publikace: Schultz, D.: Moderní reklama. Umění zaujmout. Ekonomix. 1995, 1995, č. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Expertní systémy pro marketing. sborník sekce Marketing mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. 1995, 1995, č. . [Detail]
HÄUSER, Stanislav. Education form 3rd Nilennium, mezinárodní konference Transformační procesy. . 1994, , č. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku. . 1994, 1994, č. 4. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu. Ekonomix. 1994, 1994, č. . [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu. Ekonomix. 1994, 1994, č. . [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketing a jeho komunikační funkce v českých firmách. Sborník konference Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice, Pardubice. 1994, ( ), s. 9-10. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Komunikační aktivity českých podniků v rámci marketingového prostředí. . 1993, , č. . [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Mizuno,S.: Řízení jakosti. Economix. 1993, 1993(3), s. 25-26. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Kotler,P.: Marketing Management. Marketing. 1993, 1993(3), s. 26-27. [Detail]