Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Publikační činnost

Článek

PFAJFAR, Gregor; MITREGA, Maciej a SHOHAM, Aviv. Systematic review of international marketing capabilities in dynamic capabilities view – calibrating research on international dynamic marketing capabilities. International Marketing Review. 2024, roč. 41, č. 1, s. 237-272. ISSN 0265-1335.
Detail
MAŁECKA, Agnieszka; MITREGA, Maciej a PFAJFAR, Gregor. Revisiting antecedents to collaborative consumption in the context of dual role consumers. Journal of Consumer Behaviour. 2024, roč. 23, č. 3, s. 1368-1388. ISSN 1472-0817.
Detail
WOJTCZUK-TUREK, Agnieszka; TUREK, Dariusz a MITREGA, Maciej. Pandemics related-demands upon managers and job crafting in the production sector in Poland. Production Planning & Control. 2024, roč. 35, č. 13, s. 1561-1578. ISSN 0953-7287.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a WALISZEWSKÁ, Lucie. Country of Product Origin as a Determinant Influencing Typology of Czech Consumers in the Beverages Market. Online. SAGE Open. 2024, roč. 14, č. 2, s. 21582440241255552. ISSN 2158-2440. Dostupné z: https://doi.org/10.1177/21582440241255552.
Detail
SUCHÁČEK, Jan a URMINSKÝ, Jaroslav. Polish Sceptics and Czech Optimists: Perception of the Development within Euroregion Beskydy. Online. Ter es Tarsadalom. 2024, roč. 38, č. 1, s. 12-31. ISSN 0237-7683. Dostupné z: https://tet.rkk.hu/index.php/TeT/article/view/3510.
Detail
ŠVAJDOVÁ, Lenka. Driving Factors for Consumers Behaviour to Buy Slow Fashion. Online. WSEAS Transactions on Business and Economics. 2024, roč. 21, č. April, s. 1048-1054. ISSN 1109-9526. Dostupné z: https://wseas.com/journals/bae/2024/b785107-020(2024).pdf.
Detail
VUCHKOVSKI, Davor; ZALAZNIK, Maja; MITREGA, Maciej a PFAJFAR, Gregor. A look at the future of work: The digital transformation of teams from conventional to virtual. Online. Journal of Business Research. 2023, roč. 163, č. August, s. 113912. ISSN 0148-2963. Dostupné z: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296323002709?via%3Dihub.
Detail
KLÉZL, Vojtěch a KELLY, Stephen. Negativists, enthusiasts and others: a typology of players in free-to-play games. Multimedia Tools and Applications. 2023, roč. 82, č. 5, s. 7939-7960. ISSN 1380-7501.
Detail
KOREŇOVÁ, L.; GURNÝ, Petr; HVORECKÝ, J.; LŮŽEK, Petr a ROZEHNAL, Petr. Virtual Reality Retooling Humanities Courses: Finance and Marketing Experience at a Czech University. Online. Applied Sciences. 2022, roč. 12, č. 19. ISSN 2076-3417. Dostupné z: https://www.mdpi.com/2076-3417/12/19/10170#.
Detail
ŠOTKOVSKÝ, Ivan. POPULAČNÍ VÝVOJ OBCÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE PO ROCE 1990. Online. Demografie. 2022, roč. 64, č. 1, s. 62-76. ISSN 0011-8265. Dostupné z: https://www.czso.cz/csu/czso/populacni-vyvoj-obci-moravskoslezskeho-kraje-po-roce-1990.
Detail
SIEMIENIAKO, Dariusz; MITREGA, Maciej a KUBACKI, Krzysztof. The antecedents to social impact in inter-organizational relationships-A systematic review and future research agenda. Industrial Marketing Management. 2022, roč. 101, č. February, s. 191-207. ISSN 0019-8501.
Detail
BAIMA, G.; SANTORO, G.; PELLICELLI, A.C. a MITREGA, Maciej. Testing the antecedents of customer knowledge sharing on social media: a quantitative analysis on Italian consumers. International Marketing Review. 2022, roč. 39, č. 3, s. 682-705. ISSN 0265-1335.
Detail
MITREGA, Maciej; KLEZL, Vojtech a SPÁČIL, Vojtěch. Systematic review on customer citizenship behavior: Clarifying the domain and future research agenda. Online. Journal of Business Research. 2022, roč. 140, č. February, s. 25-39. ISSN 0148-2963. Dostupné z: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296321008365.
Detail
SUCHÁČEK, Jan a URMINSKÝ, Jaroslav. Regional economies: Reality, and national TV reporting. Online. Tér és társadalom. 2022, roč. 36, č. 3, s. 145-164. ISSN 0237-7683. Dostupné z: https://tet.rkk.hu/index.php/TeT/article/view/3421/5659.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a LARSEN, F.R.. The impact of brand on consumer preferences of milk in online purchases: Conjoint analysis approach. Online. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2021, roč. 69, č. 3, s. 345-356. ISSN 1211-8516. Dostupné z: https://acta.mendelu.cz/artkey/acu-202103-0005_the-impact-of-brand-on-consumer-preferences-of-milk-in-online-purchases-conjoint-analysis-approach.php.
Detail
ŠVAJDOVÁ, Lenka. Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends. Online. Czech Hospitality and Tourism Papers. 2021, roč. 17, č. 35, s. 37-46. ISSN 1801-1535. Dostupné z: https://chtp-journal.com/file.php?id=25.
Detail
KOZAK, J.; KANIA, K.; JUSZCZUK, P. a MITREGA, Maciej. Swarm intelligence goal-oriented approach to data-driven innovation in customer churn management. Online. International Journal of Information Management. 2021, roč. 60, č. October, s. 102357. ISSN 0268-4012. Dostupné z: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0268401221000505?via%3Dihub.
Detail
MITREGA, Maciej; SPÁČIL, Vojtěch a PFAJFAR, Gregor. Co-creating value in post-communists contexts: capability perspective. Journal of Services Marketing. 2021, roč. 35, č. 2, s. 169-181. ISSN 0887-6045.
Detail
MOKRÁ, Kateřina; HORVÁTHOVÁ, Petra a KAUEROVÁ, Lenka. The Level of Health and Safety Promotion in Workplaces of Czech Family-Owned Manufacturing Firms: A Case Study. Online. Journal of human resource management. 2021, roč. XXIV, č. 1/2021, s. 12-27. ISSN 2453-7683. Dostupné z: https://www.jhrm.eu/category/2021_1/.
Detail
WIECZOREK, Anna L; MITREGA, Maciej a SPÁČIL, Vojtěch. Dynamic academic networking concept and its links with English language skills and research productivity-non-Anglophone context. Online. PLoS One. 2021, roč. 16, č. 2, s. e0245980. ISSN 1932-6203. Dostupné z: https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0245980.
Detail
CHALUPOVA, Martina; ROJIK, Stanislav; KOTOUCKOVA, Hana a KAUEROVÁ, Lenka. Food Labels (Quality, Origin, and Sustainability): The Experience of Czech Producers. Online. Sustainability. 2021, roč. 13, č. 1. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://www.mdpi.com/2071-1050/13/1/318.
Detail
ŠVAJDOVÁ, Lenka. Consumer Behaviour in Tourism. Online. WSEAS Transactions on Business and Economics. 2021, č. 18, s. 1397-1405. ISSN 1109-9526. Dostupné z: https://www.wseas.com/journals/articles.php?id=707.
Detail
KOZÁKOVÁ, Pavlína. Ověření důvěry a spokojenosti zákazníků na českých slevových portálech metodou modelování strukturních rovnic. Online. Politická ekonomie. 2020, roč. 68, č. 4, s. 381-404. ISSN 0032-3233. Dostupné z: https://polek.vse.cz/artkey/pol-202004-0001_overeni-duvery-a-spokojenosti-zakazniku-na-ceskych-slevovych-portalech-metodou-modelovani-strukturnich-rovnic.php?back=/magno/pol/2020/mn4.php?secid=1.
Detail
KLÉZL, Vojtěch; DELINA, Radoslav; SENDERÁKOVÁ, Lenka a TKÁČ, Michal. Vliv zvolených faktorů na výsledek elektronických reverzních aukcí. Online. Politická ekonomie. 2020, roč. 68, č. 1, s. 62-85. ISSN 0032-3233. Dostupné z: https://polek.vse.cz/pdfs/pol/2020/01/07.pdf.
Detail
HORVÁTHOVÁ, Petra; VELČOVSKÁ, Šárka; KAUEROVÁ, Lenka a LARSEN, Friðrik Rafn. Evaluation of Key Positions and Employees Management Level in Manufacturing Industry-The Czech Case. Online. Sustainability. 2020, roč. 12, č. 1, s. 242. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://www.mdpi.com/2071-1050/12/1/242/htm.
Detail
MITREGA, Maciej; SPÁČIL, Vojtěch a PFAJFAR, Gregor. Is partner knowledge equally important for businesses from post-communist countries? - comparative study of Polish and Slovenian companies. Journal for East European Management Studies. 2019, roč. 24, č. 1, s. 155-177. ISSN 0949-6181.
Detail
HORVÁTHOVÁ, Petra; VELČOVSKÁ, Šárka a KAUEROVÁ, Lenka. Postoje podniků k řízení klíčových pozic a zaměstnanců. Online. Scientific Papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 2019, roč. 27, č. 47 (3/2019), s. 66-78. ISSN 1211-555X. Dostupné z: https://fes.upce.cz/sites/default/files/public/mika0267/scipap_47_online_142942.pdf.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a HADRO, Dominika. Generation Y perceptions and expectations of food quality labels in the Czech Republic and Poland. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2018, roč. 66, č. 1, s. 325-334. ISSN 1211-8516.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Generation Y's perception of product origin and its labelling in the context of food quality and safety. Amfiteatru Economic. 2018, roč. 20, č. 47, s. 46-61. ISSN 1582-9146.
Detail
FORKMANN, Sebastian; HENNEBERG, Stephan C. a MITREGA, Maciej. Capabilities in business relationships and networks: Research recommendations and directions. Industrial Marketing Management. 2018, roč. 74, č. October, s. 4-26. ISSN 0019-8501.
Detail
URMINSKÝ, Jaroslav. REGIONAL STRUCTURE OF HEADQUARTERS OF LARGEST ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC FROM QUANTITATIVE PERSPECTIVE. Online. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2018, roč. 361, č. 361, s. 86-104. ISSN 2083-8611. Dostupné z: http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.cejsh-ce69f9f0-0d36-4d8a-a52e-24d4cc010583.
Detail
KOZEL, Roman; VILAMOVÁ, Šárka; BARÁNEK, Petr; FRIEDRICH, Václav; HAJDUOVÁ, Zuzana a BEHÚN, Marcel. Optimizing of the Balanced Scorecard method for management of mining companies with the use of factor analysis. Online. Acta Montanistica Slovaca. 2017, roč. 22, č. 4, s. 439-447. ISSN 1335-1788. Dostupné z: https://actamont.tuke.sk/pdf/2017/n4/11kozel.pdf.
Detail
PAWLASOVÁ, Pavlína a KLÉZL, Vojtěch. Factors affecting generation y customers' satisfaction with online group-buying purchases in South Korea. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2017, roč. 65, č. 6, s. 2045-2054. ISSN 1211-8516.
Detail
KLAPILOVÁ KRBOVÁ, Petra. Shopping Behaviour of Generation Y: A comparison of Czech Republic and Slovakia. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2016, roč. 64, č. 2, s. 617-626. ISSN 1211-8516.
Detail
PAWLASOVÁ, Pavlína. Comparison of the factors affecting customers´ satisfaction with online group-buying in the Czech Republic and Canada. Ekonomická revue. 2016, roč. 19, č. 4, s. 143-153. ISSN 1212-3951.
Detail
PAWLASOVÁ, Pavlína. Comparison of indicators affecting satisfaction with online group-buying purchases of Generation Y customers in the Czech Republic and Canada. Ekonomika a management. 2016, roč. 3, č. prosinec, s. 52-66. ISSN 1802-8934.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Food quality labels from the producers´ perspective. Journal of Central European Agriculture. 2016, roč. 17, č. 3, s. 815-834. ISSN 1332-9049.
Detail
KLAPILOVÁ KRBOVÁ, Petra. Generation Y Attitudes to Shopping: A Comparison of Czech Republic and Slovakia. Journal of Competitiveness. 2016, roč. 8, č. 1, s. 38-54. ISSN 1804-171X.
Detail
DRUTAROVSKÁ, Jana; KOVÁČOVÁ, Jana; PECHOVÁ, Hana a PODMAJERSKÁ, Katarína. Analysis of Women´s Status in the Labor Markets of Countries in the European Union. Online. Journal of International Women's Studies. 2016, roč. 17, č. 1, s. 30-38. ISSN 1539-8706. Dostupné z: http://vc.bridgew.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1837&context=jiws.
Detail
ROJÍK, Stanislav; PILAŘ, Ladislav; KAUEROVÁ, Lenka a PROKOP, Martin. Recognition of the Regional Food Brand “Regionální potravina Jihomoravský kraj” by Consumers in the Region of South Moravia. Littera Scripta. 2016, roč. 9, č. 1, s. 111-123. ISSN 1805-9112.
Detail
KRBOVÁ, Petra a PAVELEK, Tomáš. Generation Y: Online shopping behaviour of the secondary school and university students. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2015, roč. 63, č. 2, s. 567-575. ISSN 1211-8516.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a DEL CHIAPPA, Giacomo. The food quality labels: Awareness and willingness to pay in the context of the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2015, roč. 63, č. 2, s. 647-658. ISSN 1211-8516.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a SADÍLEK, Tomáš. Certification of cheeses and cheese products origin by EU countries. British Food Journal. 2015, roč. 117, č. 7, s. 1843-1858. ISSN 0007-070X.
Detail
PAWLASOVÁ, Pavlína. Factors affecting users´ satisfaction with online group buying: A social exchange theory approach. Ekonomická revue. 2015, roč. 18, č. 2, s. 97-107. ISSN 1212-3951.
Detail
PAWLASOVÁ, Pavlína. The Factors Influencing Satisfaction with Public City Transport: A Structural Equation Modelling Approach. Journal of Competitiveness. 2015, roč. 7, č. 4, s. 18-32. ISSN 1804-171X.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a SADÍLEK, Tomáš. The system of the geographical indication – important component of the politics of the consumers´ protection in European Union. Amfiteatru Economic. 2014, roč. 16, č. 35, s. 228-242. ISSN 1582-9146.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a SADÍLEK, Tomáš. Analysis of Quality Labels Included in European Union Quality Schemes. Czech Journal of Food Sciences. 2014, roč. 32, č. 2, s. 194-203. ISSN 1212-1800.
Detail
PAWLASOVÁ, Pavlína. Evaluation of factors affecting users’ satisfaction with online group buying based on SET. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. 2014, roč. 17, č. 4, s. 199-207. ISSN 1212-3951.
Detail
KLÉZL, Vojtěch. Factors infuencing savings from electronic auctions. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. 2014, roč. XVII, č. 4, s. 209. ISSN 1212-3951.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a SADÍLEK, Tomáš. Comparison of European Union quality labels utilization in Visegrad Group countries. Journal of Central European Agriculture. 2014, roč. 15, č. 3, s. 179-197. ISSN 1332-9049.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a SADÍLEK, Tomáš. Značka Klasa na českém maloobchodním trhu cukru. Listy cukrovarnické a řepařské. 2014, roč. 130, č. 3, s. 112-118. ISSN 1210-3306.
Detail
KRBOVÁ, Petra. Assessment of the marketing activities at-retail on the beer market in Slovakia. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2013, roč. 61, č. 7, s. 2357-2365. ISSN 1211-8516.
Detail
VALEČKOVÁ, Jana. Analýza vlivu demografických faktorů na spokojenost zákazníků ve vybrané lékárně s využitím logistické regrese. Acta academica karviniensia. 2013, roč. 13, č. 2, s. 135-147. ISSN 1212-415X.
Detail
SADÍLEK, Tomáš. Final theses analysis with utilization of content analysis at Department of Marketing and Business. ECON – Journal of Economic, Management and Business. 2013, roč. 23, č. 2, s. 107. ISSN 1803-3865.
Detail
PAWLASOVÁ, Pavlína. Optimalizace publikování příspěvků sociální stránky energetického nápoje na sociální síti Facebook. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. 2013, roč. 16, č. 3, s. 149-158. ISSN 1212-3951.
Detail
KOZEL, Roman; KLÉZL, Vojtěch a PAWLASOVÁ, Pavlína. The Verification of Structural Decision-Making Model for Evaluating Education on Facebook. Journal of Competitiveness. 2013, roč. 5, č. 3, s. 76-89. ISSN 1804-171X.
Detail
NAVRÁTILOVÁ, Tereza. Analysis and Comparison of Factors Influencing University Choice. Journal of Competitiveness. 2013, roč. 5, č. 3, s. 90-100. ISSN 1804-171X.
Detail
SADÍLEK, Tomáš. Měření spokojenosti studentů s oborem andragogika. Media4u Magazine. 2013, roč. 10, č. 3, s. 22-26. ISSN 1214-9187.
Detail
SADÍLEK, Tomáš. Students Satisfaction Analysis with Study Programme by Satisfaction Pyramid Method. New Educational Review. 2013, roč. 32, č. 2, s. 207-219. ISSN 1732-6729.
Detail
SUCHÁČEK, Jan a BARÁNEK, Petr. Largest Enterprises in the Czech Republic: A Spatio-Temporal Perspective. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2012, roč. LX, č. 7, s. 329-336. ISSN 1211-8516.
Detail
CHLEBIŠOVÁ, Eva a KYZEKOVÁ, Jana. The Information Sources for the Company Decision Making by Buying New Copmany Vehicles with regard to Electric Vehicles. Acta academica karviniensia. 2012, roč. 12, č. 2, s. 43-52. ISSN 1212-415X.
Detail
VALEČKOVÁ, Jana. Influence of Gender to the Purchase of Selected Pharmaceutical Products. ECON '12. 2012, roč. 21, č. 1, s. 130-139. ISSN 1803-3865.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka; JANÁČKOVÁ, Hana a LARSEN, Fridrik Rafn. Comparison of Consumer Access to Purchases of Food Products Certified with Quality Labels in the Czech Republic and in Iceland. ECON '12. 2012, roč. 21, č. 1, s. 140-150. ISSN 1803-3865.
Detail
HOĎÁKOVÁ, Martina a SOBKOVÁ, Lucie. An Analysis of Online Visual Presentation of Language Schools’ Services. ECON '12. 2012, roč. 21, č. 1, s. 67-74. ISSN 1803-3865.
Detail
SADÍLEK, Tomáš. Students Satisfaction Analysis with Study Programme of Adult Education: Case Study of University of Ostrava and Tomáš Baťa University in Zlín. ECON '12. 2012, roč. 22, č. 2, s. 70-79. ISSN 1803-3865.
Detail
KOZEL, Roman; VILAMOVÁ, Šárka a POŠTULKOVÁ, Hana. Marketing Communication of University in Relation to Social Networks. ECON – Journal of Economic, Management and Business. 2012, roč. 21, č. 1, s. 18-26. ISSN 1803-3865.
Detail
FRANEK, Jiří a ZAJAROŠOVÁ, Markéta. Diffusion and Utilization of ICT Services and Applications among Small and Medium Sized Enterpises in the Moravian-Silesian Region. ECON – Journal of Economic, Management and Business. 2012, roč. 2012, č. 2, s. 99-108. ISSN 1803-3865.
Detail
VALEČKOVÁ, Jana. The Influence of Advertising on the Purchase of Pharmaceutical Products. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. 2012, roč. 15, č. 3, s. 177-189. ISSN 1212-3951.
Detail
BARÁNKOVÁ VILAMOVÁ, Lucie a BARÁNEK, Petr. COMPLIANCE JAKO SOUČÁST STRATEGIE MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY. Ekonomika - Management - Inovace. 2012, roč. 2012, č. 1/2012, s. 25-33. ISSN 1804-1299.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka; JANÁČKOVÁ, Hana a LARSEN, Fridrik Rafn. Food Quality Labels; Insights from Customers in Two Selected European Countries. International Journal of Trade, Economics and Finance. 2012, roč. 3, č. 1, s. 52-58. ISSN 2010-023X.
Detail
VALEČKOVÁ, Jana. The Analysis of the Influence of Residence in the Purchase of Pharmaceutical Products. Journal of Competitiveness. 2012, roč. 4, č. 1, s. 56-68. ISSN 1804-171X.
Detail
FRANEK, Jiří a ZAJAROŠOVÁ, Markéta. Segments of ICT users among SME in Moravian Silesian region using cluster analysis and AHP. Journal of System Integration. 2012, roč. 3, č. 3, s. 32-42. ISSN 1804-2724.
Detail
SADÍLEK, Tomáš. Students Satisfaction with the Study Programme of Adult Education at University of Ostrava and Tomas Bata University in Zlín. Littera Scripta. 2012, roč. 5, č. 2, s. 15-25. ISSN 1802-503X.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Food Quality Labels and their Perception by Consumers in the Czech Republic. World Academy of Science, Engineering and Technology. 2012, roč. 66, č. June, s. 148-154. ISSN 2010-376X.
Detail
KYZEKOVÁ, Jana a CHLEBIŠOVÁ, Eva. Attitude of Firms in Moravian-Silesian Region toward the Social and Environmental Business Responsibility. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2011, roč. 1, č. 1, s. 50-53. ISSN 1804-7890.
Detail
CHLEBIŠOVÁ, Eva a KYZEKOVÁ, Jana. Analysis of the Attitudes of Czech Entrepreneurs on Issues of Electric Vehicles' Utilization in Moravian-Silesian Region. Acta academica karviniensia. 2011, č. 2, s. 66-76. ISSN 1212-415X.
Detail
CHLEBIŠOVÁ, Eva; KAUEROVÁ, Lenka a KYZEKOVÁ, Jana. The Analysis of Attitudes of Entrepreneurs in Moravian-Silesian Region toward Electric Vehicles Utilization. ECON '11. 2011, roč. 20, č. 2, s. 102-110. ISSN 1803-3865.
Detail
VALEČKOVÁ, Jana. An Analysis of the Influences of Demographic Factors on Customer Satisfaction with Using Logistic Regression. ECON '11. 2011, roč. 19, č. 1, s. 123-131. ISSN 1803-3865.
Detail
CHLEBIŠOVÁ, Eva a KYZEKOVÁ, Jana. The Attitude of Graduates to the Department Website. ECON '11. 2011, roč. 20, č. 2, s. 24-32. ISSN 1803-3865.
Detail
HOĎÁKOVÁ, Martina a VALOŠEK, Jan. Testing of Applicability of Web Pages for Faculty of Economics VŠB-TU Ostrava. ECON '11. 2011, roč. 20, č. 2, s. 73-81. ISSN 1803-3865.
Detail
KRBOVÁ, Petra. The usage of logistic regression for analyzing market research data. ECON '11. 2011, roč. 19, č. 1, s. 8-15. ISSN 1803-3865.
Detail
ZAJAROŠOVÁ, Markéta; CHLEBIŠOVÁ, Eva a KYZEKOVÁ, Jana. NEW APPROACHES TO THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING COMMUNICATION. Economics and management. 2011, č. 16, s. 1231-1237. ISSN 1822-6515.
Detail
HOĎÁKOVÁ, Martina a NÉMETHOVÁ, Zuzana. The Analysis of the Influence of Selected Factors on Website Traffic. Ekonomická revue. 2011, roč. 14, č. 1, s. 37-49. ISSN 1212-3951.
Detail
SOBKOVÁ, Lucie. An analysis of students’ decision-making process in case of exchange programmes. Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues. 2011, roč. 14, č. 4, s. 275-284. ISSN 1212-3951.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Typologie voliče pro komunální volby. Sociální studia. 2011, roč. 8, č. 3, s. 17-39. ISSN 1214-813X.
Detail
STOCH, Milan; VILAMOVÁ, Šárka a KOZEL, Roman. Corporate social responsibility and globalization processes. Věstník Vitebské státní univerzity. 2011, roč. 26, č. 5, s. 42-45. ISSN 2074-8566.
Detail
JANOVSKÁ, Kamila; VILAMOVÁ, Šárka; BESTA, Petr; VOZŇÁKOVÁ, Iveta a KOZEL, Roman. A Contribution to the Application of the Structural Analysis Method in Entrepreneurial Praktice. World Academy of Science, Engineering and Technology. 2011, roč. 2011, č. 59, s. 394-399. ISSN 2010-376X.
Detail
VILAMOVÁ, Šárka; VOZŇÁKOVÁ, Iveta a JANOVSKÁ, Kamila. Efektivita poskytování veřejných podpor a jejich vliv na deformování konkurenčních podmínek. Acta academica karviniensia. 2010, roč. 2010, č. 1, s. 547-556. ISSN 1212-415X.
Detail
CHLEBIŠOVÁ, Eva a SVOBODOVÁ, Hana. The Customer-Supply Relationship in Postmodern Information-based Society. Economics and management. 2010, roč. 15, č. 1, s. 430-435. ISSN 1822-6515.
Detail
VILAMOVÁ, Šárka; ŠVAJDOVÁ, Lenka a STOCH, Milan. Corporate social responsibility in the context of globalization processes. Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´10. 2010, roč. 1, č. 1, s. 632-636. ISSN 1336-5878.
Detail
JANOVSKÁ, Kamila; VOZŇÁKOVÁ, Iveta a VILAMOVÁ, Šárka. Metody strukturální analýzy jako významný nástroj efektivního řízení hutní výroby. Hutnické listy. 2010, roč. 63, č. 6, s. 177-179. ISSN 0018-8069.
Detail
VOZŇÁKOVÁ, Iveta a VILAMOVÁ, Šárka. Specifika dlouhodobého majetku. MM Průmyslové spektrum. 2010, roč. 11, č. 3, s. 68. ISSN 1212-2572.
Detail
ZAJAROŠOVÁ, Markéta a ZAJAROŠ, Petr. Supplier Management on B2B Markets. ECON '09. 2009, roč. 16, č. 2, s. 96-101. ISSN 1803-3865.
Detail
POLÁKOVÁ, Kamila. Cena versus kvalita v období recese. Marketing & komunikace. 2009, roč. 19, č. 2, s. 16-17. ISSN 1211-5622.
Detail
POLÁKOVÁ, Kamila. Cena versus kvalita v období recese. Regal. 2009, roč. 5, č. 11, s. 48-49. ISSN 1801-4453.
Detail
POLÁKOVÁ, Kamila. Cena vs. kvalita v období recese. Trend Marketing. 2009, roč. 5, č. 10, s. 36-37. ISSN 1214-9594.
Detail
KRUPOVÁ, Petra a SPÁČIL, Vojtěch. Segmentace studentů EkF VŠB-TUO na základě softwarových dovedností. Ekonomická revue. 2008, roč. 11, č. 3, s. 68-94. ISSN 1212-3951.
Detail
KAUEROVÁ, Lenka a SVOBODOVÁ, Hana. The New Economy and Customer Relationship Management. Ekonomické rozhľady. 2008, roč. 37, č. 1, s. 109-120. ISSN 0323-262X.
Detail
KAUEROVÁ, Lenka a MIKŠOVSKÝ, Přemysl. Nové trendy v podnikovém nákupu. Ekonomika a manažment. 2008, roč. 5, č. 1, s. 31-39. ISSN 1336-3301.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Sensory Analysis and Consumer Product Testing in the Food Industry. ECON 07. 2007, roč. 14, č. 1, s. 245-253. ISSN 0862-7908.
Detail
KAUEROVÁ, Lenka a SVOBODOVÁ, Hana. The New Economy and Customer Relationship Management. ECON 07. 2007, roč. 14, č. 1, s. 74-84. ISSN 0862-7908.
Detail
KAUEROVÁ, Lenka a SVOBODOVÁ, Hana. The New Economy and Customer Relations Management. Ekonomické rozhĺady 2007. 2007, roč. 1, č. 1, s. 1-10. ISSN 0323-262X.
Detail
BARÁNEK, Petr a MIKOLÁŠ, Zdeněk. Analýza nejvýznamnějších činitelů mezinárodního růstu malých a středních firem (na vzorku firem z regionu severní Moravy a Slezska). Controller News. 2006, roč. 12, č. 1, s. 8-12. ISSN 1214-5149.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka a MARHOUNOVÁ, Milada. Marketing Research for Retailing. ECON '06 (selected research papers). 2006, roč. 13, č. 1, s. 139-145. ISSN 0862-7908.
Detail
VILAMOVÁ, Šárka. When Will the EU Be the Most Efficient Economy of the World?. ECON 2006. 2006, roč. 13, č. 13, s. 237-242. ISSN 0862-7908.
Detail
KAUEROVÁ, Lenka a SIWKOVÁ, Markéta. The Implementation of CRM in the Czech Environment. ECON 2006. 2006, roč. 13, č. 6, s. 75-84. ISSN 0862-7908.
Detail
BARÁNEK, Petr a OSTROŽNÁ, Jana. Analysis of internal resource base as a factor of internationalization within small and medium firms. ECON 2006. 2006, roč. 13, č. 13, s. 9-22. ISSN 0862-7908.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků spotřebiteli. Trend Marketing. 2006, roč. 3, č. 12, s. 1-7. ISSN 1214-9594.
Detail
KOZEL, Roman a NOSKIEVIČ, Petr. Výzkum uplatnění absolventů VŠB-TU Ostrava na trhu práce. Aula. 2005, roč. 13, č. 3, s. 7-12. ISSN 1210-6658.
Detail
KOZEL, Roman; VILAMOVÁ, Šárka; KUBOVÁ, Petra a LÍBAŘOVÁ, Vladěna. Výzkum uplatnění absolventů vysokých škol. Aula. 2005, roč. 13, č. 0 zvláštní číslo, s. 72-89. ISSN 1210-6658.
Detail
BARÁNEK, Petr. Factors and their participation in international growth of small and medium firms. ECON'05. 2005, roč. 12, č. 1, s. 11-25. ISSN 0862-7908.
Detail
KOZEL, Roman. Využití marketingového výzkumu při měření kvality vysokých škol. Marketing & komunikace. 2005, roč. 15, č. 4, s. 21-23. ISSN 1211-5622.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Soutěž nesmí být pro spotřebitele riziko ani nuda. Trend Marketing. 2005, roč. 2, č. 6-7, s. 28-29. ISSN 1214-9594.
Detail
KOZEL, Roman. SYMBIÓZA 2004 pohledem účastníků. AKADEMIK časopis VŠB-Technické univerzity Ostrava. 2004, roč. 8, č. 4, s. 19. ISSN 1213-8916.
Detail
KOZEL, Roman. Sedmdesátka zaměstnavatelů na SYMBIÓZE 2004. AKADEMIK časopis VŠB-Technické univerzity Ostrava. 2004, roč. 8, č. 3, s. 4-7. ISSN 1213-8916.
Detail
KOZEL, Roman. Příprava výzkumu spokojenosti zaměstnavatelů s absolventy vysokých škol. Aula. 2004, roč. 12, č. 0 zvláštní číslo, s. 41-56. ISSN 1210-6658.
Detail
KOZEL, Roman. Faculty of Economics, Technical University of Ostrava active cooperation with school graduates. ECON 2004. 2004, roč. 14, č. 14, s. 214-221. ISBN 80-248-0674-6.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. How is Possible to Measure Loyalty?. ECON 2004. 2004, roč. 11, č. 11, s. 356-367. ISSN 0862-7908.
Detail
KAUEROVA, Lenka a VILAMOVÁ, Šárka. Regulations for the protection of Economic Competition in the EU and the Czech Republic. ECON'03. 2004, roč. 10, č. 10, s. 187-193. ISBN 80-248-0479-4.
Detail
KOZEL, Roman. Utilization of relation marketing at university. ECON'03. 2004, roč. 10, č. 10, s. 214-221. ISBN 80-248-0479-4.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement. ECON'03. 2004, roč. 10, č. 10, s. 398-408. ISBN 80-248-0479-4.
Detail
SVOBODOVÁ, Hana a BARÁNEK, Petr. CRM and conditions of its implementation in the company. ECON'03. 2004, roč. 10, č. 10, s. 428-436. ISBN 80-248-0479-4.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. How is possible to measure loyalty?. ECON'04. 2004, roč. 11, č. 1, s. 356-367. ISSN 0862-7908.
Detail
HLUCHNÍKOVÁ, Miluše. Konjunkturální výzkum a jeho význam pro podnikovou praxi. Ekonomická revue. 2004, roč. VII, č. 2, s. 12-25. ISSN 1212-3951.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Rezervy v ovlivňování nákupního chování. In-Store Marketing. 2004, roč. V, č. 1, s. 21. ISSN 1214-5238.
Detail
VILAMOVÁ, Šárka. Jak čerpat finanční zdroje EU. Jakost pro život. 2004, roč. V, č. 1-2/2004, s. 46-47. ISSN 1213-0958.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Atributy značky a možnosti jejich zkoumání. Marketing & komunikace. 2004, roč. 14, č. 4, s. 16-19. ISSN 1211-5622.
Detail
STEINOVÁ, Martina. Internet - médium pro marketingovou komunikaci. Marketing & komunikace. 2004, roč. 14, č. 1, s. 19-22. ISSN 1211-5622.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. (Ne)atraktivní obaly maloobchodních značek. Příloha Strategie - Tiskové služby a packaging II. 2004, roč. XII, č. 7.10.2004, s. 14-15. ISSN 1210-3756.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Neznámé účelové značky. Strategie. 2004, roč. XII, č. 26, s. 22-23. ISSN 1210-3756.
Detail
KAUEROVA, Lenka a VILAMOVÁ, Šárka. Regulations for the protection of Economic Competition in the EU and the Czech Republic. ECON. 2003, roč. 10, č. 1, s. 178-193. ISSN 0862-7908.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement. ECON. 2003, roč. 10, č. 1, s. 398-409. ISSN 0862-7908.
Detail
SVOBODOVÁ, Hana a BARÁNEK, Petr. CRM and conditions of its implementation in the company. ECON. 2003, roč. 10, č. 1, s. 428-437. ISSN 0862-7908.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch; TVRDÝ, Lubor a MARTINÍK, Ivo. Hodnocení spokojenosti se studiem na EkF VŠB - TU Ostrava. Ekonomická revue. 2003, roč. 6, č. 4, s. 71-84. ISSN 1212-3951.
Detail
VILAMOVÁ, Šárka. Finanční zdroje EU pro rovnoměrný rozvoj evropského ekonomického prostoru a kvality života obyvatel EU. Jakost pro život. 2003, roč. 4, č. 4, s. 15-17. ISSN 1213-0958.
Detail
VILAMOVÁ, Šárka. Vstup ČR do EU z hlediska ochrany hospodářské soutěže. Konstrukce. 2003, roč. 2, č. 5, s. 46-47. ISSN 1213-8762.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Trendy řízení podnikového nákupu. Logistika. 2003, roč. 9, č. 6, s. 12-13. ISSN 1211-0957.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Marketingové přístupy ke značce. Marketing & komunikace. 2003, roč. 14, č. 2, s. 17-19. ISSN 1211-5622.
Detail
VILAMOVÁ, Šárka; BILÍK, Jiří; ROUBÍČEK, Václav a PUSTĚJOVSKÁ, Pavlína. Actual possibilities of coal utilization in iron metallurgy. Metalurgija. 2003, roč. 42, č. 2, s. 107-111. ISSN 0543-5846.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Nabavni stroški in njihov vpliv na poslovodenje. Organizacija. 2003, roč. 36, č. 4, s. 263-264. ISSN 1318-5454.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Trendi v nabavnem managementu čeških podjetij. Organizacija. 2003, roč. 36, č. 9, s. 656-658. ISSN 1318-5454.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Student Satisfaction Measurement at the Faculty of Economics. ECON'01. 2002, roč. 8, č. 1, s. 157-166. ISSN 0862-7908.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Racionalizace nákupu v českých průmyslových podnicích. Ekonomická revue. 2002, roč. V, č. 3, s. 1-14. ISSN 1212-3951.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Pět neznámých v současném image EkF VŠB - TU Ostrava. Ekonomická revue. 2002, roč. V, č. 2, s. 93-98. ISSN 1212-3951.
Detail
HLUCHNÍKOVÁ, Miluše a PICEK, . Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí. In-Store Marketing. 2002, roč. 3, č. 11, s. 23-24.
Detail
HLUCHNÍKOVÁ, Miluše a PICEK, . Digitální televizní vysílání na prahu 3. tisíciletí. In-Store Marketing. 2002, roč. III, č. 10, s. 32-33.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Mystery Shopping. In-Store Marketing. 2002, roč. 3, č. 4, s. 16-17.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Potřebují maloobchodníci Direct Marketing?. In-Store Marketing. 2002, roč. 3, č. 3, s. 24-25.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Customer Relationship Management. In-Store Marketing. 2002, roč. 3, č. 11, s. 36-37.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Jak poznat kvalitní a seriózní výrobek?. In-Store Marketing. 2002, roč. 3, č. 12, s. 46-48.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie a GRASSEOVÁ, . Plánování potřeb režijních materiálů a náhradních dílů. Logistika. 2002, roč. 1, č. 2, s. 13-14. ISSN 1211-0957.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Ukazatelé nákladovosti nákupu a jejich význam pro řízení podniku. Logistika. 2002, roč. 1, č. 3, s. 24-25. ISSN 1211-0957.
Detail
KAUEROVA, Lenka a VILAMOVÁ, Šárka. Připravenost podnikatelského prostředí Moravskoslezského kraje na vstup do EU. Marketing & komunikace. 2002, č. 4, s. 12-13. ISSN 1211-5622.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Purchase costingness indication and their importance for enterprise management. Organizacija. 2002, roč. 35, č. 12, s. 1-2. ISSN 1318-5454.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Slovník marketingové komunikace. Strategie. 2002, roč. 10, č. v tisku, s. 1-20. ISSN 1210-3756.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Měření věrnosti studentů na EkF VŠB-TU Ostrava. Ekonomická revue. 2001, roč. 4, č. 2, s. 45-47. ISSN 1212-3951.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch a TVRDÝ, Lubor. Identifikace věrnosti studentů na EkF VŠB-TU Ostrava. Ekonomická revue. 2001, roč. 4, č. 2, s. 45-51. ISSN 1212-3951.
Detail
OSTROŽNÁ, Jana. Loajalita zákazníků - předpoklad úspěšného obchodu. Ekonomická revue. 2001, roč. IV, č. 4, s. 13-21. ISSN 1212-3951.
Detail
STEINOVÁ, Martina. Začleňování Internetu do podnikové sféry v oblasti distribuce. Ekonomická revue. 2001, roč. IV, č. 4, s. 4-12. ISSN 1212-3951.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Nákup, který byl spíš řadou překvapení. Profit. 2001, roč. 12, č. 13, s. 6. ISSN 1212-3498.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Demonstrační techniky v praxi maloobchodu. Strategie, příloha Sales Promotion. 2001, roč. 9, č. 11, s. 45-47. ISSN 1210-3756.
Detail
STEINOVÁ, Martina. Uplatnění intenetu v marketingu. Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 2, s. 11-18. ISSN 1212-3951.
Detail
OSTROŽNÁ, Jana. Možnosti rozvoje marketingu služeb v českých podmínkách. Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 2, s. 4-11. ISSN 1212-3951.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie a GRASSEOVÁ, Monika. Jednoduché kvantitativní metody aplikovatelné obchodními organizacemi. Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 2, s. 40-48. ISSN 1212-3951.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Měření spokojenosti studentů se studiem na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 4, s. 80-90. ISSN 1212-3951.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie a GRASSEOVÁ, Monika. Regulace zásob v podmínkách krizového managementu a specializované systémmy vhodné pro podporu podnikové logistiky. Logistika. 2000, roč. 6, č. 3, s. 39-41. ISSN 1211-0957.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie a HÄUSER, Stanislav. Nákup z hlediska procesu řízení změn. Logistika. 2000, roč. 6, č. 9, s. 42-44. ISSN 1211-0957.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Měření spokojenosti zákazníků. Ocelové konstrukce. 2000, roč. 2, č. 3, s. 48-50. ISBN 121-7388.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie a HÄUSER, Stanislav. Purchase from the point of view of the changes management process. Organizacija. 2000, roč. 33, č. 10, s. 651-658. ISSN 1318-5454.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Co je sales promotion neboli podpora prodeje?. Příloha Strategie. 2000, roč. 0, č. 0, s. 4-6. ISSN 1210-7356.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Nástroje podpory prodeje. Příloha Strategie. 2000, roč. 0, č. 0, s. 6-8. ISSN 1210-3756.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Ruku v ruce s reklamou. Příloha Strategie. 2000, roč. 0, č. 0, s. 8-9. ISSN 1210-3756.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Agentury a klienti ve výzkumu. Strategie 2000. 2000, roč. 8, č. 14, s. 9-10. ISSN 1210-3756.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Náklady, konkurence a zákazník jako základní faktory magického trojúhleníku rámce cenové politiky firmy. Ekonomická revue. 1999, roč. 2, č. 1, s. 30-41. ISSN 1212-3951.
Detail
VILAMOVÁ, Šárka. Legislativní vymezení jednotné evropské měny EURO. Ekonomická revue. 1999, roč. 2, č. 4, s. 48-54. ISSN 1212-3951.
Detail
KAUEROVA, Lenka a SVOBODOVÁ, Hana. Diagnostické přístupy k marketingu firmy. ECON. 1998, roč. 1998, č. 1, s. 50-61.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Náklady,konkurence a zákazník jako základní faktory magického trojúhelníku rámce cenové politiky firmy. Ekonomická revue. 1998, roč. 1999, č. 1, s. 30-41. ISSN 1212-3951.
Detail
KAUEROVA, Lenka. Je reálné obchodovat s východní Afrikou. Obchodník. 1998, roč. 6, č. 3, s. 38-40. ISSN 1210-6178.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Měření chování maloobchodních prodejen. Econ. 1997, roč. 1997, č. 4, s. 285-290. ISSN 0862-7908.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Pozorování jako prostředek k analýze konkurence v maloobchodních prodejnách. Marketing & komunikace. 1997, roč. 1997, č. 4, s. 8-13. ISSN 1211-5622.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Nákladová kalkulace - základ tržní ceny (pokr.). TRIFOX. 1997, roč. 1997, č. 4, s. 10-11. ISSN 0000-0000.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Co je logistika?. TRIFOX. 1997, roč. 1997, č. 4, s. 4-5.
Detail
OSTROŽNÁ, Jana. Využití marketingu v organizacích poskytujících služby. TRIFOX magazín. 1997, roč. 1997, č. 1, s. 8-14.
Detail
KAUEROVA, Lenka. Factoring jako metoda financování exportních pohledávek Daně a právo v praxi. Daně a právo v praxi. 1996, roč. 1996, č. 6, s. 2-5.
Detail
KOLIČ, Pero. Informace pro analýzu a využívání cen v řízení podniku. Daňová a hospodářská kartotéka. 1996, roč. 1996, č. 17, s. 1251-1278. ISSN 1210-6739.
Detail
KOLIČ, Pero. Cenové relace a marketing. Daňová a hospodářská kartotéka. 1996, roč. 1996, č. 10, s. 81-84. ISSN 1210-6739.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingové komunikační aktivity. Daňová a hospodářská kartotéka. 1996, roč. 1995, č. 5, s. 31-34.
Detail
KAUEROVA, Lenka. Financování exportních pohledávek formou factoringu a jeho vliv na bilancování podniku. Daňová a hospodářská kartotéka č. 4. 1996, roč. 4, č. 4, s. 27-31. ISSN 1210-6739.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Výzkum spokojenosti zákazníků = klíč ke zvyšování kvality. ECON. 1996, roč. 1996, č. 3, s. 160-164. ISSN 0862-7908.
Detail
STEINOVÁ, Martina. CIMA study tour Holland. Informace českého institutu pro marketing. 1996, roč. 2, č. 3, s. 2-3. ISSN 0000-0000.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Rysy personálního trhu mladých ekonomů. Marketing & komunikace. 1996, roč. 1996, č. 4, s. 21-29. ISSN 1211-5622.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie a KANTOROVÁ, Jana. Multi-level-marketing, ano či ne. Strategie. 1996, roč. 1996, č. 8, s. 45-48.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Nákladová kalkulace -základ tržní ceny. TRIFOX. 1996, roč. 1997, č. 5, s. 1-3. ISSN 0000-0000.
Detail
STEINOVÁ, Martina. Za marketingem do Ostravy. TRIFOX. 1996, roč. I, č. 2, s. 1-3. ISSN 0000-0000.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie a KANTOROVÁ, Jana. Multi-level-marketing, ano či ne. TRIFOX. 1996, roč. 1996, č. 3, s. 12-23.
Detail
SVOBODOVÁ, Hana. Marketing je dlouhodobá záležitost. TRIFOX magazín. 1996, roč. 1996, č. 4, s. 10-11.
Detail
OSTROŽNÁ, Jana. Umíme využít marketing ve službách. TRIFOX magazín. 1996, roč. 1996, č. 5, s. 12-20.
Detail
KANTOROVÁ, Jana a LUKOSZOVÁ, Xenie. Multi-level-marketing. Ano či ne?. Časopis Trifox + Strategie. 1996, roč. 0, č. 3 + 8, s. 1-3. ISSN 1210-3756.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Marketingové aspekty systému zdravotního pojištění. ECON. 1995, roč. 1995, č. 1, s. 131-135.
Detail
KOLIČ, Pero. Ceny paliv a energií zatím regulované. Ekonom. 1995, roč. 1995, č. 39, s. 21-23. ISSN 1210-0714.
Detail
SVOBODOVÁ, Hana a MYNÁŘOVÁ, Lenka. Informační zabezpečení marketingu. Marketing a komunikace. 1995, roč. 1995, č. 4, s. 13-18.
Detail
SVOBODOVÁ, Hana a MYNÁŘOVÁ, Lenka. Marketingový informační systém LEONARDO. Marketing a komunikace. 1995, roč. 1995, č. 1, s. 16-19.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Poziční mapa konkurence na trhu piva. Marketing a komunikace. 1995, roč. 1995, č. 4, s. 26-29.
Detail
KOLIČ, Pero. Euroregiony z pohledu transformace ekonomiky a legislativy ČR. Regionální revue. 1995, roč. 1995, č. 2, s. 3-13. ISSN 1210-8340.
Detail
HÄUSER, Stanislav. Univerzitní vzdělávání pro 3. tisíciletí. Marketing. 1994, roč. 1994, č. 4, s. 15-22.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingová komunikace v prostředí českého trhu. Marketing. 1994, roč. 1994, č. 4, s. 23-35.
Detail