SEIFRIEDOVÁ, Katarína. Tvorba faktorov vplyvu referenčných skupín na divadelnom trhu v Českej republike.
Acta academica karviniensia. 2020, roč. 2019, č. 4, s. 60-71. ISSN 1212-415X.
Detail SADÍLEK, Tomáš. Utilization of Customer Satisfaction Measurement in Czech Tourism.
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2014, roč. 63, č. 5, s. 1729-1737. ISSN 1211-8516.
Detail ZAJAROŠOVÁ, Markéta a KAUEROVÁ, Lenka. Customer Relationship Management: Evaluating Key Factors Affecting the Implementation Success.
Journal of Management and Business: Research and Practice. 2013, roč. 5, č. 2, s. 65-79. ISSN 1338-0494.
Detail ŠVAJDOVÁ, Lenka; VILAMOVÁ, Šárka a STOCH, Milan. Globalizace a její dopad na cestovní ruch.
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´10. 2010, roč. 1, č. 1, s. 619-613. ISSN 1336-5878.
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. Práh etické citlivosti.
Akademické fórum. 1997, roč. 1997, č. 4, s. 6-8.
Detail VELČOVSKÁ, Šárka. Marketing a etika na konci 20. století.
Marketing. 1997, roč. 1997, č. 2, s. 28-30.
Detail VELČOVSKÁ, Šárka. Jak prorazit s novým sýrem.
Marketing a komunikace. 1997, roč. 1997, č. 4, s. 25-27. ISSN 0000-0000.
Detail KAUEROVA, Lenka. Podniková diagnostika, díl A, B, C.
Národně vzdělávací fond Praha. 1997, roč. 1997, č. 0, s. 1-3.
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. Nabídka (prezentace) studentských projektů.
Regionální klub. 1997, roč. 0, č. 0, s. 1-3. ISSN 0000-0000.
Detail LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika - distribuce OTC Olomouc.
. 1996, .
Detail OSTROŽNÁ, Jana. Využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve vzdělávacích institucích.
. 1996, .
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. TEMPUS pro nás.
Akademické fórum. 1996, roč. 1996, č. 1.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace: Black,S.: Public relations - Nejúčinnější propagace.
Economix. 1996, roč. VI, č. 2, s. 1-3. ISSN 0000-0000.
Detail OSTROŽNÁ, Jana. Marketing na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě.
Marketing a komunikace. 1996, roč. 1996, č. 2, s. 1-3. ISSN 0000-0000.
Detail VELČOVSKÁ, Šárka. Kvalitu určuje spotřebitel.
Marketing a komunikace. 1996, roč. 2, č. 7, s. 15-17.
Detail VELČOVSKÁ, Šárka. Spotřebitelské testování výrobků.
. 1995, .
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum v Dánsku.
Akademické fórum. 1995, roč. 1995, č. 10.
Detail HÄUSER, Stanislav. Konkurenceschopnost podnikání a úloha vysokoškolského vzdělávání.
Akademické fórum. 1995, roč. 1995, č. 4, s. 5-6.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. recenze publikace: Schultz, D.: Moderní reklama. Umění zaujmout.
Ekonomix. 1995, roč. 1995, .
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. Expertní systémy pro marketing.
sborník sekce Marketing mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. 1995, roč. 1995, .
Detail HÄUSER, Stanislav. Education form 3rd Nilennium, mezinárodní konference Transformační procesy.
. 1994, .
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku.
. 1994, roč. 1994, č. 4.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu.
Ekonomix. 1994, roč. 1994, .
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu.
Ekonomix. 1994, roč. 1994, .
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. Marketing a jeho komunikační funkce v českých firmách.
Sborník konference Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice, Pardubice. 1994, s. 9-10.
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. Komunikační aktivity českých podniků v rámci marketingového prostředí.
. 1993, .
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Mizuno,S.: Řízení jakosti.
Economix. 1993, roč. 1993, č. 3, s. 25-26.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Kotler,P.: Marketing Management.
Marketing. 1993, roč. 1993, č. 3, s. 26-27.
Detail