ROZEHNAL, Petr; LŮŽEK, Petr; HVORECKÝ, Jozef a KOREŇOVÁ, Lilla. Odborný workshop projektu TAČR k tématu uplatnění prostředí virtuální reality ve výuce. 2023.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. The importance of the segmentation for cutomers satisfaction measurement.
ECON 2000. 2000. s. 167-174. ISBN 80-7078-849-6.
Detail MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Specifické problémy distribuce vybraných potravinářských výrobků.
Firma a konkurenční prostředí. 2000. s. 108-115. ISBN 80-7157-460-0.
Detail OSTROŽNÁ, Jana a STEINOVÁ, Martina. Rozhodovací proces českého spotřebitele.
Firma a konkurenční prostředí. 2000. s. 115-123. ISBN 80-7157-460-0.
Detail LUKOSZOVÁ, Xenie a GRASSEOVÁ, Monika. Využití kvantitativních metod obchodními organizacemi.
Firma a konkurenční prostředí. 2000. s. 99-108. ISBN 80-7157-460-0.
Detail LUKOSZOVÁ, Xenie. Kvalita v procesu nákupu.
Jakost 2000. 2000. s. B23. ISBN 80-02-01350-6.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Význam měření spokojenosti pro marketingové řízení.
Jakost 2000. 2000. s. D45. ISBN 80-02-01301-68.
Detail MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Podpora prodeje - trend současnosti i budoucnosti.
Marketing a cestovní ruch. 2000. s. 156-161. ISBN 80-7048-021-1.
Detail OSTROŽNÁ, Jana. Marketing služeb v českých organizacích.
Marketing a cestovní ruch 2000. 2000. s. 182-186. ISBN 80-7048-021-1.
Detail STEINOVÁ, Martina. Marketing v prostředí internetu.
Marketing a cestovní ruch 2000. 2000. s. 228-231. ISBN 80-7048-021-1.
Detail STEINOVÁ, Martina. Marketing v prostředí internetu.
Marketing a cestovní ruch 2000. 2000. s. 228-231. ISBN 80-7048-021-1.
Detail KOZEL, Roman. Koncepce totálního produktu - absolventa EkF VŠB-TU Ostrava.
Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia. 2000. s. 152-155. ISBN 80-7078-783-x.
Detail STEINOVÁ, Martina. Možnosti uplatnění internetu v marketingu.
Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia. 2000. s. 163-166. ISBN 80-7078-783-X.
Detail MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Zákazníci externích marketingových služeb.
Zákazník ve službách třetího tisíciletí. 2000. s. 21-26. ISBN 80-7078-827-5.
Detail STEINOVÁ, Martina. Služby zákazníkům poskytované firmou TISK Morava, s. r. o.
Zákazník ve službách třetího tisíciletí. 2000. s. 28-33. ISBN 80-7078-827-5.
Detail OSTROŽNÁ, Jana. Rozvoj marketingu služeb v českých organizacích na prahu třetího tisíciletí.
Zákazník ve službách třetího tisíciletí. 2000. s. 3-11. ISBN 80-7078-827-5.
Detail MARHOUNOVÁ, Milada a VELČOVSKÁ, Šárka. Externí marketingové služby.
Česká ekonomika 2000. 2000. s. 189-197. ISBN 80-7248-059-6.
Detail OSTROŽNÁ, Jana. Vuužití marketingových nástrojů pro rozvoj aktivního cestovního ruchu.
Aktivní cestovní ruch - strategický faktor rozvoje podnikání. 1999. s. 54-55. ISBN 80-86122-39-5.
Detail STEINOVÁ, Martina a OSTROŽNÁ, Jana. Vlastnosti služeb v podmínkách cestovního ruchu a jejich důsledky pro efektivní využití marketingu.
Cestovni ruch 99. 1999. s. 108-113. ISBN 80-7078-718-X.
Detail LUKOSZOVÁ, Xenie. Kvalita distribučních služeb.
Jakost 99. 1999. s. 13-16. ISBN 80-02-01301-8.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Optimalizace kvality faktorů služby prostřednictvím měření spokojenosti zákazníků.
Jakost 99. 1999. s. 55-62. ISBN 80-02-01301-8.
Detail KOLIČ, Pero. Některé aspekty kvality a ceny ve službách se zaměřením na univerzitní vzdělávání.
Jakost 99. 1999. s. 16-24. ISBN 80-02-01301-8.
Detail OSTROŽNÁ, Jana a STEINOVÁ, Martina. Využití marketingových nástrojů ve službách finančních institucí.
Marketing služeb v praxi finančních institucí. 1999. s. 32-33. ISBN 80-86122-44-1.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Význam marketingového výzkumu pro inovaci finančních produktů.
Marketing služeb v praxi finančních institucí. 1999. s. 57-67. ISBN 80-86122-44-1.
Detail VELČOVSKÁ, Šárka. Význam testování výrobku pro sestavování pozičních map a pro poznání tzv. phantom atributů.
Význam testování výrobku pro sestavování pozičních map a pro. 1997. s. 92-126. ISBN 80-7078-455-5.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Výchova budoucích marketérů a obchodníků.
. 1995. ISBN R14.
Detail HÄUSER, Stanislav. Autonomní týmy.
. 1995.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Spotřebitelské chování žáků a studentů na trhu potravin a nápojů.
. 1995. ISBN R14.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Vzdělávací proces na katedře marketingu a obchodu.
. 1995. ISBN R14.
Detail HÄUSER, Stanislav. Přístupy a formování katedry marketingu a obchodu.
Konference Marketing v Moravskoslezském regionu. 1995. s. 26-31.
Detail SVOBODOVÁ, Hana. Výzkum trhu marketingových služeb.
Marketing a obchod. 1995. s. 32-36.
Detail SVOBODOVÁ, Hana. Výzkum cen v současných podmínkách českého trhu.
Marketing v Moravskoslezském regionu. 1995. s. 20-23.
Detail MARHOUNOVÁ, Milada. Segmentace pro marketingovou komunikaci.
Marketing v Moravskoslezském regionu. 1995. s. 21-26. ISBN R14.
Detail BUDIRSKÝ, Stanislav. Trh dulniho strojirenstvi CR y hlediska dodavatele sbornik konference Hornicka Ostrava 1995.
Sborník konference Hornická Ostrava 1995. 1995. s. 56-69.
Detail LUKOSZOVÁ, Xenie. Vybrané aspekty cenové politiky firmy uplatňované na spotřebních trzích regionu Severní Moravy.
Sborník České společnosti ekonomické. 1995. s. 10-22.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Výchova studentů k tazatelské práci.
. 1994.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Rozdílné rysy průykumu na průmyslových trzích.
. 1994.
Detail KAUEROVA, Lenka. Financování exportních pohledávek formou factoringu a jeho vliv na bilancování podniku.
Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice. 1994. s. 15-20.
Detail HÄUSER, Stanislav. Vzdělávání v marketingu a praxe.
Sborník konference Management podniků. 1994. s. 15-20.
Detail BUDIRSKÝ, Stanislav. Průmyslový marketing Moravskoslezského regionu v současném přechodovém období hospodářství.
. 1993.
Detail SPÁČIL, Vojtěch. Specifika průzkumu na průmyslových trzích.
. 1993.
Detail KAUEROVA, Lenka. Marketing na zahraničních trzích.
Sborník Mezinárodní vědecké konference v Moravskoslezs. reg.. 1993. s. 25-30.
Detail