Skip to main content
Skip header

Chapter

SPÁČIL, Vojtěch. Academic promotion system and scholars’ success indicators in the Czech Republic. In: Leveraging Success of Young Scholars in Business Discipline. Warsaw: CeDeWu, 2014. p. 13-24. ISBN 978-83-7556-116-6. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Organizational issues surrounding activities of young scholars from Visegrad countries. In: Leveraging Success of Young Scholars in Business Discipline.. Warsaw: CeDeWu, 2014. p. 109-134. ISBN 978-83-7556-116-6. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka and Petr STODOLA. Získávání dat. In: Efektivní rozhodování: Analyzování – Rozhodování – Implementace a hodnocení. Brno: Edika, 2013. p. 159-192. ISBN 978-80-266-0179-1. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka, Kamila JANOVSKÁ, Iveta VOZŇÁKOVÁ and Roman KOZEL. Specific Aspects of Marketing Analyses and Management in the Conditions of Metallurgy Firms. In: Selected issues in organization and management of enterprise : theory and practice. Woodland Hills: York University, 2012. p. 149-162. ISBN 978-0-8353-5030-4. [Detail]
VALEČKOVÁ, Jana and Jiří VALECKÝ. Aplikace logistické regrese v měření spokojenosti zákazníků. In: Rozvoj marketingu v teórii a praxi. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, 2010. p. 205-210. ISBN 978-80-554-0292-5. [Detail]
KRBOVÁ, Petra. Hodnotenie konkurenčnej pozície v maloobchode. In: Rozvoj marketingu v teórii a praxi. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, 2010. p. 239-243. ISBN 978-80-554-0292-5. [Detail]
NAVRÁTILOVÁ, Tereza. Kupní rozhodovací proces uchazečů o vysokoškolské vzdělání. In: Rozvoj marketingu v teórii a praxi. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, 2010. p. 58-61. ISBN 978-80-554-0292-5. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Analýza efektivnosti komunikace podle pohlaví. Ovlivňuje pohlaví znalost značky?. In: Žena a muž v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2010. p. 123-132. ISBN 978-80-904273-4-1. [Detail]
KOZEL, Roman and Šárka VILAMOVÁ. Odborné praxe pro studenty Ekonomické fakulty VŠB-TUO. In: Jak uspět na trhu práce. Opava: OPTYS, 2007. p. 4-9. ISBN 80-85819-59-7. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka and Hana SVOBODOVÁ. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití. In: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, OPF Karviná, 2007. p. 1-102. ISBN 978-80-7248-451-5. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. The Single Internal Market of the EU, European and World Metalurgy. In: ГЕОТЕХНОЛОГИИ И УПРАВЛЕНИЕ ПРОИ&. Doněck: Doněckij nacionalnyj techničeskij univěrsitět, 2006. p. 170-174. ISBN 966-7745-33-3. [Detail]
KOZEL, Roman and Šárka VILAMOVÁ. Národní dotazníkové šetření uplatnění absolventů českých vysokých škol na trhu práce. In: Jak uspět na trhu práce. Opava: OPTYS, 2006. p. 4-16. ISBN 80-85819-59-7. [Detail]
KOZEL, Roman. Přijímací pohovor. In: Jak uspět na trhu práce. Opava: OPTYS, 2006. p. 53-60. ISBN 80-85819-59-7. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch, Oldřich ŠULEŘ, František BĚLOHLÁVEK and Pavel KOŠŤAN. Marketingové řízení. In: Management. Brno: Computer Press Media, a.s., 2006. p. 233-262. ISBN 80-251-0396-X. [Detail]
BARÁNEK, Petr. Kvalitativní výzkum. In: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. p. 125-136. ISBN 80-247-0966-X. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Marketingový výzkum ve službách. In: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. p. 238-247. ISBN 80-247-0966-X. [Detail]
VILAMOVÁ, Šárka. Zdroje informací. In: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. p. 62-68. ISBN 80-247-0966-X. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Výrobkový výzkum. In: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. p. 199-207. ISBN 80-247-0966-X. [Detail]
KOZEL, Roman. První kontakt se zaměstnavatelem. In: Jak uspět na trhu práce. Opava: OPTYS, 2005. p. 41-48. ISBN 80-85819-59-7. [Detail]
KOZEL, Roman and Šárka VILAMOVÁ. Výzkum uplatnění absolventů Ekonomické fakulty VŠB-TUO na trhu práce. In: Jak uspět na trhu práce. Opava: OPTYS, 2005. p. 5-13. ISBN 80-85819-59-7. [Detail]
KOLIČ, Pero. Analýza nákladových trendů. In: Zarzadzanie kosztami, Seria seminarija i konferencje. Czenstochowa, Polska: Wydzial zarzadzania Politechniki Czenstochowskej Polska, 1999. p. 186-191. ISSN 1428-1597. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingová strategie a její etické aspekty. In: Firma a konkurenční prostředí. Brno: PEF MZLU Brno, 1998. p. 122-127. ISBN 80-7157-312-4. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Význam měření spokojenosti zákazníků pro zvyšování kvality. In: Jakost 98. Ostrava: Dům technikz Ostrava, s.r.o., 1998. p. 34-42. ISBN 80-02-01218-6. [Detail]
KOLIČ, Pero. Jakost a cena, jejich vzájemný vztah a vývojové trendy. In: Jakost 98, kvalita 98 sborník přednášek. Ostrava: Dům techniky Ostrava, s.r.o., 1998. p. 22-28. ISBN 80-02-01218-6. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana and Václav LEDNICKÝ. Kvalita v cestovním ruchu jako základ konkurenceschopnosti. In: Kvalita - strategický faktor rozvoja cestovného ruchu. Banská Bystrica, Slovensko: Dom techniky ZS VTS Banská Bystrice, s. r. o., 1998. p. 87-90. ISBN 80-230-0155-8. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Diskuse metod měření spokojenosti zákazníků v bankách. In: Marketing služeb v praxi finančních institucí. Ostrava: Newport University, 1998. p. 41-50. ISBN 80-86122-22-0. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Diskuse metod měření spokojenosti zákazníků v bankovnictví. In: Perspektivní bankovnictví po roce 2000 v ČR. Karviná: OPF SU karviná, 1998. p. 215-223. ISBN 80-7248-017-0. [Detail]
KAUEROVA, Lenka and Hana SVOBODOVÁ. Marketingový management. In: Podniková diagnostika. Ostrava: Tandem, 1998. p. 191-211. ISBN 80-90-21674-9. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Vybrané problémy implementace marktingu. In: Úloha marketingu v rámci začlenění regionu do EU. Ostrava: Česká marketingová společnost, 1998. p. 8-12. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Cenové aktivity českých podniků na tuzemském trhu. In: Cenové aktivity českých podniků na tuzemském trhu. Ostrava: ETICS, 1997. p. 96-106. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
KAUEROVA, Lenka and Hana SVOBODOVÁ. Diagnostické přístupy k marketingu firmy. In: ECON. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1997. p. 126-132. ISSN 0862-7908. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana. Podniková kultura a marketing. In: Marketing a etika. Ostrava: 0, 1997. p. 25-27. ISBN 80-7078-421-0. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Místo etiky v marketingu. In: Marketing a etika. Ostrava: ETICS, 1997. p. 1-6. ISBN 80-7078-421-0. [Detail]
KAUEROVA, Lenka and Hana SVOBODOVÁ. Aplikace diagnostických přístupů v podnikání. In: Metody a techniky diagnostikování podniku. Ostrava: Akademie J.A.Komenského, 1997. p. 41-62. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Diagnostika podniku (část Diagnostika obchodu). In: Podniková diagnostika. Ostrava: Tandem, 1997. p. 227-235. ISBN 80-902167-4-9. [Detail]
STEINOVÁ, Martina and Hana SVOBODOVÁ. Internet a jeho využití jako zdroje informací pro podporu rozhodování. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. Ostrava: ETICS, 1997. p. 167-172. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Postavení marketingu v organizacích poskytujících službu a možnosti jeho dalšího rozvoje. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. Ostrava: ETICS, 1997. p. 189-195. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
KOLIČ, Pero. Analýza dlouhodobých vývojových trendů nákladů a cen. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1997. p. 101-107. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Etické aspekty marketingového rozhodování. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1997. p. 253-309. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Maloobchodní prodejny - zdroj informací. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1997. p. 71-85. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Volba zahraničních trhů. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference k 20.výročí EKF VŠB. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1997. p. 23-34. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Vybrané aspekty marketingu ve zdravotnictví. In: Marketing a etika. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1996. p. 56-73. ISBN JEN 1588-94. [Detail]
KAŠÍK, Josef and Hana SVOBODOVÁ. Metody a techniky diagnostikování podniku. In: Metody a techniky diagnostikování podniku. Ostrava: Akademie J.A.Komenského, 1996. p. 147-159. [Detail]
STEINOVÁ, Martina and Hana SVOBODOVÁ. Internet - informační médium pro marketing, Práce s externími datovými zdroji. In: Práce s externími datovými zdroji. Ostrava: TANGER,s.r.o., Ostrava, 1996. p. 71-75. ISBN 80-902142-3-1. [Detail]
KAUEROVA, Lenka and Hana SVOBODOVÁ. Marketing a diagnostika podniku. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference. Praha: VŠE Praha, 1996. p. 42-52. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Problematika zavádění marketingových přístupů do cenové politiky velkých a středních podniků. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference VŠE Praha. Praha: VŠE Praha, 1996. p. 56-62. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Necenová konkurence na trhu piva. In: Marketing v praxi. Zlín: Academia Centrum Zlín, 1995. p. 68-73. ISBN 80-214-0676-3. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Historie katedry. In: Sborník Mezinárodní věd. konference,sekce marketing a obchod. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. p. 12-15. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. Studentský marketingový klub. In: Sborník Mezinárodní věd. konference,sekce marketing a obchod. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. p. 14-16. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. E-mail - informační médium pro marketing. In: Sborník Mezinárodní věd. konference,sekce marketing a obchod. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. p. 64-71. [Detail]
OSTROŽNÁ, Jana. Marketing služeb. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. p. 101-179. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Využití cenového výzkumu pro tvorbu cen spotřebního zboží. In: Sborník mezinárodní věd. konference,sekce marketing a obchod. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 1995. p. 75-82. [Detail]
TRECHOVÁ, Nicole and Lenka KAUEROVA. Marketingový plán prodeje strojů pro výrobu rámové obuvi ZPS-SM, a. s. Zlín. In: Sborník mezinárodní věd. konference,sekce marketing a obchod. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. p. 79-87. [Detail]
BUDIRSKÝ, Stanislav. Exportní problémy podniků druhého sledu. In: Sborník sekce marketingu Mezinár. vědecké konference VŠB-TU. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VSB-TU Ostrava, 1995. p. 35-47. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Systém zdravotního pojištění = klíč ke zdraví. In: Towards a Market Economy-Beyond the Point of No Return. Amsterdam: R16, 1995. p. 235-241. ISBN 92-831-1222-9. [Detail]
KOLIČ, Pero, Miroslav NEJEZCHLEBA and Jan NOVOTNÝ. Cenové problémy paliv a energií v ČR. In: International Conference on Enviroment, Energy and Society. Carbondale, USA, Illinois: R16, 1994. p. 81-85. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Problémy distribuce farmaceutického průmyslu v České republice. In: Meeting the Pressures by Inteligent Resourcing. Amsterdam: Institute for Marketing, 1994. p. 183-189. ISBN 92-831-1212-1. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Marketing = nástroj prodloužení života. In: Transformation Processes in the 90s. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1994. p. 95-97. [Detail]
KOLIČ, Pero. Ceny a inflace v ekonomické transformaci. In: Transformační procesy v 90. letech. Ostrava: R16, 1994. p. 1-13. [Detail]
BUDIRSKÝ, Stanislav. Průmyslový marketing Moravskoslezského regionu v současném přechodovém období hospodářství. In: . 1993. [Detail]
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingová komunikace firem v prostředí českého trhu. In: Wspolczesne problemy zarzandzenia przedsiebiorstwem. Katowice: Akademia Ekonomiczna, 1993. p. 56-70. [Detail]
DEJL, Zdeněk and Stanislav HÄUSER. Experimentální ověření metodiky výpočtu ozubení pro převodové skříně hřeblových dopravníků. In: Experimentální ověření metodiky výpočtu ozubení pro převodov. Ostrava: VŠB Ostrava, 1992. [Detail]