Skip to main content
Skip header

Publishing activity

Unrated book

KAUEROVÁ, Lenka; ZAJAROŠOVÁ, Markéta and KOZEL, Roman. Mezinárodní marketing. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. ISBN 978-80-248-3671-3.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Product Management. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2013. ISBN 978-80-248-3070-4.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Marketingové pojetí výrobku a komunikace: Testování výrobku. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2007. ISBN 978-80-248-1341-7.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch; HVIZDOVÁ, Eva and NIMRRICHTEROVÁ, Jana. Základy marketingu. Prešov: Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka and MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingové pojetí výrobku a komunikace (Sylaby). Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2005. ISBN 80-248-0780-7.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka and MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingové pojetí značky. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2005. ISBN 80-248-0934-6.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Business marketing. Sylaby a případové studie. Ostrava: REPRONIS, 2004. ISBN 80-7329-058-8.
Detail
KAUEROVA, Lenka; VILAMOVÁ, Šárka and VANĚK, Jakub. Vybraná problematika z mezinárodního marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0261-9.
Detail
STEINOVÁ, Martina. E-marketing Průvodce studiem. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0363-1.
Detail
STEINOVÁ, Martina; HLUCHNÍKOVÁ, Miluše and PŘÁDKA, . E-marketing II. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0351-8.
Detail
STEINOVÁ, Martina; KOZEL, Roman and PŘÁDKA, . E-marketing I. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0350-X.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Marketingové řízení. Sylaby a případové studie. Ostrava: REPRONIS, 2003. ISBN 80-7329-048-0.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Sylaby z Business marketingu. Ostrava: REPRONIS, 2003. ISBN 80-7329-024-3.
Detail
KOZEL, Roman and BARÁNEK, Petr. Marketingový výzkum. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003. ISBN 80-248- 0373-9.
Detail
KOZEL, Roman. Marketingové prostředí a jeho analýza. Frýdek-Místek: Euro Service Group, 2003.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Příklady a případové studie z marketingového řízení. Ostrava: Respond and Co., 2000. ISBN 80-86122-67-0.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Sylaby z markeitngového řízení. Ostrava: Respond and Co., 2000. ISBN 80-86122-66-2.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Regulace zásob v podmínkách krizového managementu. Praha1999. p. 77-91. ISSN 1212-3951.
Detail
SVOBODOVÁ, Hana. Hodnoty a postoje vysokoškolské mládeže studující ekonomické obory. Čelákovice: CMC Čelákovice, 1995.
Detail