Skip to main content
Skip header

Unrated book

KAUEROVÁ, Lenka, Markéta ZAJAROŠOVÁ and Roman KOZEL. Mezinárodní marketing. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. ISBN 978-80-248-3671-3. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Product Management. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2013. ISBN 978-80-248-3070-4. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka. Marketingové pojetí výrobku a komunikace: Testování výrobku. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2007. ISBN 978-80-248-1341-7. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch, Eva HVIZDOVÁ and Jana NIMRRICHTEROVÁ. Základy marketingu. Prešov: Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka and Milada MARHOUNOVÁ. Marketingové pojetí výrobku a komunikace (Sylaby). Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2005. ISBN 80-248-0780-7. [Detail]
VELČOVSKÁ, Šárka and Milada MARHOUNOVÁ. Marketingové pojetí značky. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2005. ISBN 80-248-0934-6. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Business marketing. Sylaby a případové studie. Ostrava: REPRONIS, 2004. ISBN 80-7329-058-8. [Detail]
KAUEROVA, Lenka, Šárka VILAMOVÁ and Jakub VANĚK. Vybraná problematika z mezinárodního marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0261-9. [Detail]
STEINOVÁ, Martina. E-marketing Průvodce studiem. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0363-1. [Detail]
STEINOVÁ, Martina, Miluše HLUCHNÍKOVÁ and PŘÁDKA. E-marketing II. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0351-8. [Detail]
STEINOVÁ, Martina, Roman KOZEL and PŘÁDKA. E-marketing I. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0350-X. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Marketingové řízení. Sylaby a případové studie. Ostrava: REPRONIS, 2003. ISBN 80-7329-048-0. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Sylaby z Business marketingu. Ostrava: REPRONIS, 2003. ISBN 80-7329-024-3. [Detail]
KOZEL, Roman and Petr BARÁNEK. Marketingový výzkum. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003. ISBN 80-248- 0373-9. [Detail]
KOZEL, Roman. Marketingové prostředí a jeho analýza. Frýdek-Místek: Euro Service Group, 2003. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Příklady a případové studie z marketingového řízení. Ostrava: Respond and Co., 2000. ISBN 80-86122-67-0. [Detail]
SPÁČIL, Vojtěch. Sylaby z markeitngového řízení. Ostrava: Respond and Co., 2000. ISBN 80-86122-66-2. [Detail]
LUKOSZOVÁ, Xenie. Regulace zásob v podmínkách krizového managementu. Praha1999. 77-91 p. ISSN 1212-3951. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana. Hodnoty a postoje vysokoškolské mládeže studující ekonomické obory. Čelákovice: CMC Čelákovice, 1995. [Detail]