KOŠŤÁLOVÁ, Gabriela.
Typologie zákazníků obchodních center. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2024.
Detail LICHTBLAUOVÁ, Tereza.
Typologie spotřebitelů při nákupu vánočních dárků. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2024.
Detail MAJEROVÁ, Lucie.
Typologie zákazníků na trhu piva. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2024.
Detail ZAHRADNÍČKOVÁ, Pavla.
Vliv YouTuberů na chování studentů. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2018.
Detail VYHLÍDALOVÁ, Monika.
Typologie zákazníků free-to-play her. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2018.
Detail BARTONÍKOVÁ, Denisa.
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017.
Detail TEICHMANNOVÁ, Aneta.
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017.
Detail BREUEROVÁ, Veronika.
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017.
Detail KOVÁČOVÁ, Denisa.
Mezinárodní srovnání postojů generace Y ke kvalitě a značkám kvality potravin. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017.
Detail HORÁKOVÁ, Julie.
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017.
Detail FRGALOVÁ, Kateřina.
Mezinárodní srovnání postojů generace Y k původu potravin. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017.
Detail ŠUGRA, Martin.
Relationship Marketing in Video Game Industry. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2016.
Detail PREŠNAJDEROVÁ, Tereza.
Determinace faktorů kariérového rozhodovacího procesu studentů metodou strukturního modelování. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014.
Detail DOBEŠOVÁ, Zuzana.
Typologie chování spotřebitelů na trhu parfémů. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014.
Detail CHUCHROVÁ, Kateřina.
Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014.
Detail ŠAFÁŘOVÁ, Kateřina.
Analýza postojů na trhu s farmaceutickými produkty. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2013.
Detail HOĎÁKOVÁ, Martina.
Identifikace faktorů nákupního chování při nákupu jazykových vzdělávacích služeb. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2013.
Detail VALOŠEK, Jan.
Testování použitelnosti internetových stránek vzdělávacích institucí. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2011.
Detail POLÁKOVÁ, Kamila.
Význam Factory Outlet Center jako alternativní formy distribuce. Ostrava: Vysoká škola báňská-Technická univerzita, Ekonomická fakulta, 2007.
Detail BARÁNEK, Petr.
Vliv tržního prostoru na internacionalizační proces malých a středních firem. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2005.
Detail MERENDA, Miroslav.
Aplikace fraktálních struktur v podmínkách hutního podniku. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005.
Detail VILAMOVÁ, Šárka.
Podpora podnikání z fondů EU v kontextu ochrany hospodářské soutěže. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004.
Detail KOZEL, Roman.
Uplatnění absolventů EkF VŠB-TU Ostrava na trhu práce. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002.
Detail LUKOSZOVÁ, Xenie.
Aktuální problémy procesního řízení nákupu v českých podnicích. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002.
Detail STEINOVÁ, Martina.
Vybrané aspekty uplatnění Internetu v marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002.
Detail VILAMOVÁ, Šárka.
Důsledky vstupu podnikatelské sféry Moravskoslezského regionu do Evropské unie s důrazem na volbu marketingové strategie. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002.
Detail