Skip to main content
Skip header

Publishing activity

Unrated article

SEIFRIEDOVÁ, Katarína. Tvorba faktorov vplyvu referenčných skupín na divadelnom trhu v Českej republike. Acta academica karviniensia. 2020, Vol. 2019, no. 4, p. 60-71. ISSN 1212-415X.
Detail
SADÍLEK, Tomáš. Utilization of Customer Satisfaction Measurement in Czech Tourism. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2014, Vol. 63, no. 5, p. 1729-1737. ISSN 1211-8516.
Detail
ZAJAROŠOVÁ, Markéta and KAUEROVÁ, Lenka. Customer Relationship Management: Evaluating Key Factors Affecting the Implementation Success. Journal of Management and Business: Research and Practice. 2013, Vol. 5, no. 2, p. 65-79. ISSN 1338-0494.
Detail
ŠVAJDOVÁ, Lenka; VILAMOVÁ, Šárka and STOCH, Milan. Globalizace a její dopad na cestovní ruch. Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´10. 2010, Vol. 1, no. 1, p. 619-613. ISSN 1336-5878.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Práh etické citlivosti. Akademické fórum. 1997, Vol. 1997, no. 4, p. 6-8.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Marketing a etika na konci 20. století. Marketing. 1997, Vol. 1997, no. 2, p. 28-30.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Jak prorazit s novým sýrem. Marketing a komunikace. 1997, Vol. 1997, no. 4, p. 25-27. ISSN 0000-0000.
Detail
KAUEROVA, Lenka. Podniková diagnostika, díl A, B, C. Národně vzdělávací fond Praha. 1997, Vol. 1997, no. 0, p. 1-3.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Nabídka (prezentace) studentských projektů. Regionální klub. 1997, Vol. 0, no. 0, p. 1-3. ISSN 0000-0000.
Detail
LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika - distribuce OTC Olomouc. . 1996, .
Detail
OSTROŽNÁ, Jana. Využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve vzdělávacích institucích. . 1996, .
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. TEMPUS pro nás. Akademické fórum. 1996, Vol. 1996, no. 1.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace: Black,S.: Public relations - Nejúčinnější propagace. Economix. 1996, Vol. VI, no. 2, p. 1-3. ISSN 0000-0000.
Detail
OSTROŽNÁ, Jana. Marketing na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě. Marketing a komunikace. 1996, Vol. 1996, no. 2, p. 1-3. ISSN 0000-0000.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Kvalitu určuje spotřebitel. Marketing a komunikace. 1996, Vol. 2, no. 7, p. 15-17.
Detail
VELČOVSKÁ, Šárka. Spotřebitelské testování výrobků. . 1995, .
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum v Dánsku. Akademické fórum. 1995, Vol. 1995, no. 10.
Detail
HÄUSER, Stanislav. Konkurenceschopnost podnikání a úloha vysokoškolského vzdělávání. Akademické fórum. 1995, Vol. 1995, no. 4, p. 5-6.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. recenze publikace: Schultz, D.: Moderní reklama. Umění zaujmout. Ekonomix. 1995, Vol. 1995, .
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Expertní systémy pro marketing. sborník sekce Marketing mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. 1995, Vol. 1995, .
Detail
HÄUSER, Stanislav. Education form 3rd Nilennium, mezinárodní konference Transformační procesy. . 1994, .
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku. . 1994, Vol. 1994, no. 4.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu. Ekonomix. 1994, Vol. 1994, .
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu. Ekonomix. 1994, Vol. 1994, .
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Marketing a jeho komunikační funkce v českých firmách. Sborník konference Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice, Pardubice. 1994, p. 9-10.
Detail
MARHOUNOVÁ, Milada. Komunikační aktivity českých podniků v rámci marketingového prostředí. . 1993, .
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Mizuno,S.: Řízení jakosti. Economix. 1993, Vol. 1993, no. 3, p. 25-26.
Detail
SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Kotler,P.: Marketing Management. Marketing. 1993, Vol. 1993, no. 3, p. 26-27.
Detail