KOŠŤÁLOVÁ, Gabriela. 
Typologie zákazníků obchodních center. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2024. 
Detail  LICHTBLAUOVÁ, Tereza. 
Typologie spotřebitelů při nákupu vánočních dárků. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2024. 
Detail  MAJEROVÁ, Lucie. 
Typologie zákazníků na trhu piva. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2024. 
Detail  ZAHRADNÍČKOVÁ, Pavla. 
Vliv YouTuberů na chování studentů. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2018. 
Detail  VYHLÍDALOVÁ, Monika. 
Typologie zákazníků free-to-play her. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2018. 
Detail  BARTONÍKOVÁ, Denisa. 
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. 
Detail  TEICHMANNOVÁ, Aneta. 
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. 
Detail  BREUEROVÁ, Veronika. 
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. 
Detail  KOVÁČOVÁ, Denisa. 
Mezinárodní srovnání postojů generace Y ke kvalitě a značkám kvality potravin. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. 
Detail  HORÁKOVÁ, Julie. 
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. 
Detail  FRGALOVÁ, Kateřina. 
Mezinárodní srovnání postojů generace Y k původu potravin. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2017. 
Detail  ŠUGRA, Martin. 
Relationship Marketing in Video Game Industry. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2016. 
Detail  PREŠNAJDEROVÁ, Tereza. 
Determinace faktorů kariérového rozhodovacího procesu studentů metodou strukturního modelování. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. 
Detail  DOBEŠOVÁ, Zuzana. 
Typologie chování spotřebitelů na trhu parfémů. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. 
Detail  CHUCHROVÁ, Kateřina. 
Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. 
Detail  ŠAFÁŘOVÁ, Kateřina. 
Analýza postojů na trhu s farmaceutickými produkty. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2013. 
Detail  HOĎÁKOVÁ, Martina. 
Identifikace faktorů nákupního chování při nákupu jazykových vzdělávacích služeb. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2013. 
Detail  VALOŠEK, Jan. 
Testování použitelnosti internetových stránek vzdělávacích institucí. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2011. 
Detail  POLÁKOVÁ, Kamila. 
Význam Factory Outlet Center jako alternativní formy distribuce. Ostrava: Vysoká škola báňská-Technická univerzita, Ekonomická fakulta, 2007. 
Detail  BARÁNEK, Petr. 
Vliv tržního prostoru na internacionalizační proces malých a středních firem. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2005. 
Detail  MERENDA, Miroslav. 
Aplikace fraktálních struktur v podmínkách hutního podniku. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005. 
Detail  VILAMOVÁ, Šárka. 
Podpora podnikání z fondů EU v kontextu ochrany hospodářské soutěže. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004. 
Detail  KOZEL, Roman. 
Uplatnění absolventů EkF VŠB-TU Ostrava na trhu práce. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002. 
Detail  LUKOSZOVÁ, Xenie. 
Aktuální problémy procesního řízení nákupu v českých podnicích. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002. 
Detail  STEINOVÁ, Martina. 
Vybrané aspekty uplatnění Internetu v marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002. 
Detail  VILAMOVÁ, Šárka. 
Důsledky vstupu podnikatelské sféry Moravskoslezského regionu do Evropské unie s důrazem na volbu marketingové strategie. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2002. 
Detail