SEIFRIEDOVÁ, Katarína. Tvorba faktorov vplyvu referenčných skupín na divadelnom trhu v Českej republike. 
Acta academica karviniensia. 2020, Vol. 2019, no. 4, p. 60-71. ISSN 1212-415X. 
Detail  SADÍLEK, Tomáš. Utilization of Customer Satisfaction Measurement in Czech Tourism. 
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2014, Vol. 63, no. 5, p. 1729-1737. ISSN 1211-8516. 
Detail  ZAJAROŠOVÁ, Markéta and KAUEROVÁ, Lenka. Customer Relationship Management: Evaluating Key Factors Affecting the Implementation Success. 
Journal of Management and Business: Research and Practice. 2013, Vol. 5, no. 2, p. 65-79. ISSN 1338-0494. 
Detail  ŠVAJDOVÁ, Lenka; VILAMOVÁ, Šárka and STOCH, Milan. Globalizace a její dopad na cestovní ruch. 
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´10. 2010, Vol. 1, no. 1, p. 619-613. ISSN 1336-5878. 
Detail  MARHOUNOVÁ, Milada. Práh etické citlivosti. 
Akademické fórum. 1997, Vol. 1997, no. 4, p. 6-8. 
Detail  VELČOVSKÁ, Šárka. Marketing a etika na konci 20. století. 
Marketing. 1997, Vol. 1997, no. 2, p. 28-30. 
Detail  VELČOVSKÁ, Šárka. Jak prorazit s novým sýrem. 
Marketing a komunikace. 1997, Vol. 1997, no. 4, p. 25-27. ISSN 0000-0000. 
Detail  KAUEROVA, Lenka. Podniková diagnostika, díl A, B, C. 
Národně vzdělávací fond Praha. 1997, Vol. 1997, no. 0, p. 1-3. 
Detail  MARHOUNOVÁ, Milada. Nabídka (prezentace) studentských projektů. 
Regionální klub. 1997, Vol. 0, no. 0, p. 1-3. ISSN 0000-0000. 
Detail  LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika - distribuce OTC Olomouc. 
 . 1996, . 
Detail  OSTROŽNÁ, Jana. Využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve vzdělávacích institucích. 
 . 1996, . 
Detail  MARHOUNOVÁ, Milada. TEMPUS pro nás. 
Akademické fórum. 1996, Vol. 1996, no. 1. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace: Black,S.: Public relations - Nejúčinnější propagace. 
Economix. 1996, Vol. VI, no. 2, p. 1-3. ISSN 0000-0000. 
Detail  OSTROŽNÁ, Jana. Marketing na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě. 
Marketing a komunikace. 1996, Vol. 1996, no. 2, p. 1-3. ISSN 0000-0000. 
Detail  VELČOVSKÁ, Šárka. Kvalitu určuje spotřebitel. 
Marketing a komunikace. 1996, Vol. 2, no. 7, p. 15-17. 
Detail  VELČOVSKÁ, Šárka. Spotřebitelské testování výrobků. 
 . 1995, . 
Detail  MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum v Dánsku. 
Akademické fórum. 1995, Vol. 1995, no. 10. 
Detail  HÄUSER, Stanislav. Konkurenceschopnost podnikání a úloha vysokoškolského vzdělávání. 
Akademické fórum. 1995, Vol. 1995, no. 4, p. 5-6. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. recenze publikace: Schultz, D.: Moderní reklama. Umění zaujmout. 
Ekonomix. 1995, Vol. 1995, . 
Detail  MARHOUNOVÁ, Milada. Expertní systémy pro marketing. 
sborník sekce Marketing mezinárodní vědecké konference VŠB-TU Ostrava. 1995, Vol. 1995, . 
Detail  HÄUSER, Stanislav. Education form 3rd Nilennium, mezinárodní konference Transformační procesy. 
 . 1994, . 
Detail  MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku. 
 . 1994, Vol. 1994, no. 4. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu. 
Ekonomix. 1994, Vol. 1994, . 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. Recenzní posudek pro editora Fialová,H.-Tomek,G.: Malý slovník marketingu. 
Ekonomix. 1994, Vol. 1994, . 
Detail  MARHOUNOVÁ, Milada. Marketing a jeho komunikační funkce v českých firmách. 
Sborník konference Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice, Pardubice. 1994, p. 9-10. 
Detail  MARHOUNOVÁ, Milada. Komunikační aktivity českých podniků v rámci marketingového prostředí. 
 . 1993, . 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Mizuno,S.: Řízení jakosti. 
Economix. 1993, Vol. 1993, no. 3, p. 25-26. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. Recenze publikace Kotler,P.: Marketing Management. 
Marketing. 1993, Vol. 1993, no. 3, p. 26-27. 
Detail