KAUEROVÁ, Lenka; ZAJAROŠOVÁ, Markéta and KOZEL, Roman. 
Mezinárodní marketing. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. ISBN 978-80-248-3671-3. 
Detail  VELČOVSKÁ, Šárka. 
Product Management. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2013. ISBN 978-80-248-3070-4. 
Detail  VELČOVSKÁ, Šárka. 
Marketingové pojetí výrobku a komunikace: Testování výrobku. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2007. ISBN 978-80-248-1341-7. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch; HVIZDOVÁ, Eva and NIMRRICHTEROVÁ, Jana. 
Základy marketingu. Prešov: Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3. 
Detail  VELČOVSKÁ, Šárka and MARHOUNOVÁ, Milada. 
Marketingové pojetí výrobku a komunikace (Sylaby). Ostrava: VŠB - TU Ostrava,  Ekonomická fakulta, 2005. ISBN 80-248-0780-7. 
Detail  VELČOVSKÁ, Šárka and MARHOUNOVÁ, Milada. 
Marketingové pojetí značky. Ostrava: VŠB - TU Ostrava,  Ekonomická fakulta, 2005. ISBN 80-248-0934-6. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. 
Business marketing. Sylaby a případové studie. Ostrava: REPRONIS, 2004. ISBN 80-7329-058-8. 
Detail  KAUEROVA, Lenka; VILAMOVÁ, Šárka and VANĚK, Jakub. 
Vybraná problematika z mezinárodního marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0261-9. 
Detail  STEINOVÁ, Martina. 
E-marketing  Průvodce studiem. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0363-1. 
Detail  STEINOVÁ, Martina; HLUCHNÍKOVÁ, Miluše and PŘÁDKA,  . 
E-marketing II. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0351-8. 
Detail  STEINOVÁ, Martina; KOZEL, Roman and PŘÁDKA,  . 
E-marketing I. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0350-X. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. 
Marketingové řízení. Sylaby a případové studie. Ostrava: REPRONIS, 2003. ISBN 80-7329-048-0. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. 
Sylaby z Business marketingu. Ostrava: REPRONIS, 2003. ISBN 80-7329-024-3. 
Detail  KOZEL, Roman and BARÁNEK, Petr. 
Marketingový výzkum. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003. ISBN 80-248- 0373-9. 
Detail  KOZEL, Roman. 
Marketingové prostředí a jeho analýza. Frýdek-Místek: Euro Service Group, 2003. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. 
Příklady a případové studie z marketingového řízení. Ostrava: Respond and Co., 2000. ISBN 80-86122-67-0. 
Detail  SPÁČIL, Vojtěch. 
Sylaby z markeitngového řízení. Ostrava: Respond and Co., 2000. ISBN 80-86122-66-2. 
Detail  LUKOSZOVÁ, Xenie. 
Regulace zásob v podmínkách krizového managementu. Praha1999. p. 77-91. ISSN 1212-3951. 
Detail  SVOBODOVÁ, Hana. 
Hodnoty a postoje vysokoškolské mládeže studující ekonomické obory. Čelákovice: CMC Čelákovice, 1995. 
Detail