Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Téma poskytne komplexní přehled aktivit v v oblasti rozvoje a vzdělávání zaměstnanců ve firmě.

Dotkneme se adaptace nových zaměstnanců, a to jak těch s praxí, tak absolventů škol. Ukážeme, jak ve vazbě na cíle a strategii společnosti připravit plán vzdělávání pro jednotlivé zaměstnance podle kompetencí požadovaných pro dané pracovní místo. Ukážeme si, jak hodnotit efektivitu vzdělávání a také jak hodnotit a sledovat, zda bylo dosaženo stanovených cílů. Budeme diskutovat o tom, jak vybrat zaměstnance s potenciálem pro další rozvoj a jak řídit jejich kariérový růst. Seznámíme se také s principy tvorby kompetenčních modelů a jejich využitím v praxi, tzv. „MBC = Management by Competencies“. Také budeme hovořit o tom, jak nastavit kompletní vzdělávací program a seznámíme se s různými vzdělávacími metodami školení a s efektivním využitím interních a externích trenérů.

Ilona Urbanová

F_Ilona

Ilona má bohaté zkušenosti z oblasti personálního řízení a vzdělávání. Stála u vzniku jedné z prvních jazykových škol v tehdejším Československu FISHNET ACA a založila čtyřleté gymnázium s rozšířenou výukou jazyků Beskydy Mountain Academy. Během své manažerské praxe pracovala na pozicích personální ředitelky pro významné české i zahraniční společnosti. V současné době se věnuje poradenství v oblastí individuálního i firemního rozvoje. Kromě lektorské činností působí také jako mentorka v programu MINERVA 21.

Ivana Tovaryšová

F_Ivana Tovarysova

Ivana má dlouholeté zkušenosti s náborovým procesem absolventů škol, se se zaškolováním a podporou nových zaměstnanců, je garantem adaptačního programu pro absolventy. Spolupracuje se školami na všech úrovních. Má bohaté zkušenosti s řízením projektů v rámci VÍTKOVICE, a.s., vzděláváním a rozvojem zaměstnanců. Koordinuje a metodicky řídí personální útvary společnosti skupiny VÍTKOVICE MACHINERY GROUP v návaznosti na úkoly personální strategie. Zabývá se externí lektorskou činností v oblasti personalistiky, měkkých dovedností, psychologie a sociologie.