Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Katedra marketingu a obchodu v současnosti garantuje výuku:

  • v tříletém bakalářském programu Marketing ve dvou specializacích:
    • Marketingová komunikace a
    • Marketing a obchod
  • v dvouletém navazujícím magisterském oboru Marketing a obchod
  • v dvouletém navazujícím magisterském oboru Marketing and Business (vyučováno kompletně v anglickém jazyce)

Bakalářské studium

Že je marketing dobrá investice věděl už Henry Ford když prohlásil: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ Jestli chcete kreativní obor, kde se už během studia zapojíte do praxe a při hledání práce si budete moct vybírat, máte před sebou ideální volbu. Marketing – ekonomie – reklama – analytika – PR – média. To je jen pár oblastí, které vás budou na fakultě provázet.

Navazující magisterské studium

Steve Jobs řekl: „Prodávejte sny, ne produkty“. Přesvědčit zákazníka o tom, že daný produkt naplňuje jeho potřeby, patří mezi základní marketingové a obchodní aktivity. Díky programu Marketing a obchod proniknete do myšlení zákazníků, pochopíte jejich potřeby a naučíte se promítnout je do praxe – ať už v pozicích marketingových nebo obchodních manažerů společností působících na českém, mezinárodním i globálním trhu.

Magisterský program Marketing a obchod navazuje na bakalářské studium a pomůže vám prohloubit znalosti, které využijete pro marketingové ovlivňování trhu a úspěšnou realizaci obchodních aktivit. Poznáte blíže obsah marketingového řízení, a to i na mezinárodní úrovni. Získáte dobrý přehled o marketingu na business trzích i v digitálním prostředí, včetně marketingu využívajícího sociální média.