O studijním programu
Že je marketing dobrá investice věděl už Henry Ford když prohlásil: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ Jestli chcete kreativní obor, kde se už během studia zapojíte do praxe a při hledání práce si budete moct vybírat, máte před sebou ideální volbu. Marketing – ekonomie – reklama – analytika – PR – média. To je jen pár oblastí, které vás budou na fakultě provázet.
Uplatnění absolventa
Absolventi mohou najít uplatnění především v českých výrobních a obchodních společnostech, v maloobchodu a velkoobchodu, ve výzkumných agenturách, v odděleních marketingové komunikace komerčních společností a veřejných institucí, v reklamních agenturách, v mediálních agenturách, tradičních médiích a společnostech zabývajících se online marketingem.
Cíle studia
Cílem bakalářského studijního programu Marketing je vychovávat odborníky se širším ekonomickým a manažerským přehledem s hlavním zaměřením na marketing, marketingovou komunikaci a obchod.
Odborné znalosti absolventa
Absolvent studijního programu Marketing je vybaven obecnými ekonomicko-odbornými znalostmi (všeobecný ekonomický přehled, schopnost analýzy trendů vývoje ekonomických jevů, orientace v legislativě), manažerskými znalostmi (zvládnutí základů procesu řízení, užití metod a nástrojů pro podporu rozhodování), komunikačními znalostmi (prezentace vlastních výsledků za podpory nástrojů ICT, příprava podkladů pro jednání), znalostmi informačních technologií (využívání nástrojů pro zpracování dat) a znalostmi jazykovými (konverzace v cizím jazyku, schopnost porozumět odbornému textu v cizím jazyku).
Odborné dovednosti absolventa
Absolvent studijního programu Marketing je schopen analyzovat marketingové prostředí a identifikovat tržní příležitostí, segmentovat trh, aplikovat koncept marketingového mixu, orientovat se ve specifických aplikačních oblastech marketingu, sestavit plán marketingového výzkumu, porozumět obsahu spotřebitelského chování, orientovat se v aplikaci jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, sestavit komunikační a mediální plán, měřit efektivnost marketingové komunikace, vytvořit webové stránky a jednoduché grafické vizuály.
Obecné způsobilosti absolventa
Absolvent studijního programu Marketing je schopen orientovat se v informačních zdrojích, porozumět odbornému textu, analyzovat problém, najít způsob řešení problému, připravit prezentaci výsledků řešení, obhájit své vlastní přístupy a závěry a vést ústní a písemnou komunikaci v českém i anglickém jazyce.