Emočně inteligentní lídr
Forbes Magazine Intenational měl nedávno nadpis na hlavní stránce: „Empatie může zachránit svět!“. Empatie je jedna z hlavních složek Emoční inteligence – EI je schopnost si uvědomit, identifikovat a zvládat emoce, tak abychom byli úspěšní v jakékoliv pozici a situaci. EI je hlavní složka v našem každodenním rozhodování. Průzkumy za posledních 30 let ukazují, že EI je lepší ukazatel budoucího úspěchu lídra než relevantní zkušenosti z minula či vysoké IQ.
Osobní brand je naše pověst
Naše pověst je to, co o nás lidé říkají, když nejsme v místnosti.
Budování osobní značky vyžaduje uvědomělé budování osobní a profesní image a tím zvyšování naší efektivity a vlivu na všech úrovních. Osobní značka je postavena na autenticitě, naší jedinečnosti a naší zodpovědnosti.
Situační leadership
Efektivní leadership není jen jeden způsob chování a intelektuální dovednosti. Situační leadership obsahuje velkou dávku moudrosti a schopnosti uvážit situaci a přizpůsobit správnou reakci na různé situace. Porozumění situaci podřízených a jejich potřebám jsou nezbytnou dovedností efektivního lídra.