Title
Inovace předmětu Marketing tvorbou multimediálních materiálů pro distanční vzdělávání
Code
RPP2021/12
Summary
Projekt "Inovace předmětu Marketing tvorbou multimediálních materiálů pro distanční vzdělávání" reaguje na aktuální situaci s nařízenou distanční výukou v důsledku pandemie Covid-19. Cílem projektu je vytvořit studijní materiály multimediálního charakteru plnohodnotně nahrazující prezenční formu výuky předmětu, a to přednášky i semináře. Vytvořením multimediálních studijních materiálů zahrnujících studijní opory, prezentace, videa i podcasty dojde k inovaci předmětu, který je klíčovým předmětem z kategorie povinných základních teoretických předmětů profilujícího základu bakalářského studijního programu Marketing (specializace Marketingová komunikace, Marketing a obchod) a dále je nabízen jako povinný předmět v bakalářských studijních programech Účetnictví a daně, Finance, Ekonomika a management, Systémové inženýrství a informatika, Informatika v ekonomice. Vytvořené materiály budou využitelné rovněž pro výuku předmětu Marketing v kombinované formě studia, kde je jako povinný předmět nabízen pro studijní programy Ekonomika a management a Hospodářská politika a správa. Dílčím cílem projektu je přispět k rozvoji Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava jakožto moderní fakulty reagující na aktuální situaci i trendy a využívající moderní technologie a moderní metody výuky.
Start year
2021
End year
2021
Provider
University Development Fund (MŠMT/MEYS)
Category
Obecná forma
Type
Projekty FRVŠ, RPP projekty
Solver