Bez strategie se stává oddělení lidských zdrojů pouhou reakční operativní kanceláří. Nestačí znát a umět používat HR nástroje a procesy, HR oddělení, pokud ve firmě existuje, se spolupodílí na tvorbě obchodní strategie a přispívá k ní vhodně zvolenou strategií. Seznámíme s procesem a s moderními nástroji tvorby strategie a dále s propojením HR strategie s obchodní strategií společnosti. Bez implementace je strategie zbytečná, proto se též podíváme na způsoby uskutečňování strategií, a proč někdy selhávají. Naučíme se, jak vše týkající lidských zdrojů ve společnosti vyjadřovat finančně, aby i ostatní členové vedení mohli HR strategii pochopit a podpořit.

Komunikace – téma, které přináší věčné problémy. Proč tomu tak je, když lidé komunikují už tisíce let? Co se vlastně při komunikaci děje? Jak komunikovat efektivně, jak se připravit, jaké kanály zvolit, jak načasovat, jak analyzovat příjemce naší komunikace, jak plánovat, řídit a kontrolovat firemní komunikaci. Sdílení “best and worst practices”.