Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
  • O přijetí na magisterské programy se mohou ucházet absolventi bakalářského studia.
  • Běžná doba studia v magisterských programech je 2 roky.
  • Studium v magisterských programech končí státní závěrečnou zkouškou a obhajobou diplomové práce.
  • Absolventům získají titul „Inženýr“, ve zkratce „Ing.“ před jménem.


Elektronická přihláška

Informace pro „kombinované“ (dálkové) studium:

Výuka probíhá vždy v pátky (cca od 13-14h.) a některé soboty.

V kombinované formě nabízíme:

  • Ekonomika a management
    • Management
    • Podniková ekonomika
  • Veřejná ekonomika a správa

Studijní program Marketing a obchod

O studijním programu

Steve Jobs řekl: „Prodávejte sny, ne produkty“. Přesvědčit zákazníka o tom, že daný produkt naplňuje jeho potřeby, patří mezi základní marketingové a obchodní aktivity. Díky programu Marketing a obchod proniknete do myšlení zákazníků, pochopíte jejich potřeby a naučíte se promítnout je do praxe – ať už v pozicích marketingových nebo obchodních manažerů společností působících na českém, mezinárodním i globálním trhu.
Magisterský program Marketing a obchod navazuje na bakalářské studium a pomůže vám prohloubit znalosti, které využijete pro marketingové ovlivňování trhu a úspěšnou realizaci obchodních aktivit. Poznáte blíže obsah marketingového řízení, a to i na mezinárodní úrovni. Získáte dobrý přehled o marketingu na business trzích i v digitálním prostředí, včetně marketingu využívajícího sociální média.

Jaké předměty vás čekají?
● Marketingové řízení
● Produktový management
● Digitální marketing
● Řízení nákupu
● Obchodní operace se zahraničím

Studijní plány

Fakulta Ekonomická fakulta
Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód programu N0414A050001
Název programu Marketing a obchod
Standardní délka studia 2 roky
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.
Oblasti vzdělávání (zaměření) Ekonomické obory
Klíčová slova obchodní strategie
marketing a obchod
mezinárodní marketing
digitální marketing
produktový management
Zeptejte se nás Stáhnout popis v PDF Zaslat e-mailem Přihláška

Kontakt:

Šodková Iveta
Studijní oddělení

Phone number: +420 597 322 331
E-mail: iveta.sodkova@vsb.cz