Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Platnost příspěvku skončila 1. 3. 2024!

3. místo v soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge putuje na EKF

Naši studenti se v tvrdé konkurenci rozhodně neztratí.

Tým „Markeťáci EKF“, tvořený studenty 1. ročníku navazujícího magisterského studia programu Marketing a obchod, ve složení Natálie Cváčková, Tereza Karhanová, Nikol Bukovská a Radovan Heczko se v rámci seminární práce z předmětu Produktový management zapojil do celorepublikové soutěže studentských týmů „Coca-Cola HBC Management Challenge“, ve které představil svou komplexní marketingovou studií zaměřenou na zvýšení prodeje nápoje Powerade.

S touto studií „Markeťáci EKF“ uspěli a z počtu 36 přihlášených týmů byli po prvním kole vybráni mezi semifinálových TOP 5 týmů, čímž získali možnost účastnit se také webináře prezentačních dovedností. V semifinále, které se konalo dne 28. února 2022, pak studenti Katedry marketingu a obchodu Ekonomické fakulty VŠB-TUO prezentovali svou studii odborné porotě složené z managementu firmy Coca-Cola HBC, a nakonec se umístili na 3. místě. Všichni členové týmu obdrželi diplom a také možnost výběru nápojů z portfolia Coca-Cola HBC, a to v celkové hodnotě 6 tis. Kč.

Nutno podotknout, že mezi semifinálovou TOP 5 se probojoval ještě jeden tým studentů 1. ročníku navazujícího magisterského studia programu Marketing a obchod ve složení Naomi Täuberová, Aneta Chlebiková, Martina Wojtylová a Denisa Niedobová. Účast dvou týmů z Ekonomické fakulty v semifinálové TOP 5 a umístění jednoho z týmů mezi třemi nejlepšími je tedy velkým úspěchem. Skutečnost, že studenti navazujícího magisterského studia programu Marketing a obchod přivezli ocenění z této soutěže i v předchozích ročnících, je důkazem, že naši studenti se v tvrdé konkurenci neztratí.

 

Vloženo: 9. 3. 2022
Kategorie:  Aktuality
Zadal:  Administrátor
Útvar: 165 - Oddělení vnějších vztahů
Zpět