Ta oceňuje, že studenti participují na řešení úkolů z praxe. Děje se tak v rámci předmětu Ekonomika a řízení podniku, jehož garantkou je docentka Jindra Peterková. Jak zdůraznila, tato forma spolupráce významně podporuje propojení teoretických poznatků s praxí. Proto také usiluje o navázání dalších nových kontaktů s firmami.
V akademickém roce 2019/2020 budoucí ekonomové řešili pro skrochovickou společnost dvě témata: Zvýšení prodeje ponožek rozšířením výrobního sortimentu a zmapování podnikatelského prostředí pro vytvoření e-shopu pro Slovensko a Německo. Přitom kladli důraz na ekonomickou proveditelnost svých návrhů.
Deset semestrálních prací vedení skrochovické firmy začátkem května posoudilo a vyhodnotilo tři nejlepší. „Všechny jsou na výborné úrovni, výběr byl opravdu těžký. Že studenti přemýšlejí a přicházejí s návrhy, jak naši výrobu vylepšit, velmi oceňujeme. Při čtení si uvědomuji, co ve firmě není optimální a co je třeba napravit,“ uvedl Vladislav Moravec, jednatel společnosti.
autor textu: Libuše Miarková
Celý článek ze stránky Novinky.cz si můžete přečíst ZDE