Letošní série aktivit zahrnovala dvě odborné přednášky zástupců značky Radegast k tématům mediální plánování a marketingová kampaň, exkurze studentů v nošovickém pivovaru Radegast a prezentace semestrálních prací studentů na téma „Kampaň k 50 letům pivovaru Radegastu.“
Do semestrálního projektu se letos zapojilo celkem 32 studentů, pro něž může tato zkušenost znamenat nejen budoucí pracovní příležitost. Navíc získali také cenné zkušenosti z reálného prostředí firmy a podíleli se na samostatné práci na konkrétním projektu z praxe.
Dle manažera značky Radegast pana Marka Grabovského byly některé nápady studentů tak kreativní a zajímavé, že budou možná opravdu zrealizovány v praxi.
Radegast si vyzkoušel pilotní projekt s Katedrou marketingu a obchodu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava již v minulém roce. Tématem loňského projektu bylo, jak má vypadat hospoda, aby přilákala mladší cílovou skupinu.